De altfel, CuponReducere.ro este o platform multi-brand, multi-retailer, deci in perioada urmatoare vor fi introduse reduceri si in alte magazine din comertul modern (hypermarket, supermarket, discounter). De asemenea, reducerile pot fi oferite de producatori, dar si de catre retaileri. Platforma va include ctivitati de marketing si promotionale in colaborare cu partenerii sai, producatori si retaileri. Solutia tehnica de reduceri este sustinuta de Coupons.com, unul dintre cei mai mari jucatori in domeniul promotiilor de cupoane digitale.
„Cupoanele online pe care incepem sa le punem la dispozitia clientilor le vor permite acestora se se bucure de noi reduceri cat se poate de atractive” a declarat Pawel Musial, director general Profi Rom Food, compania care detine reteaua Profi.
Aceasta miscare a celor de la Profi vine in contextul in care comertul online se extinde tot mai mult in Romania si in zona de retail alimentar. De exemplu, Metro Cash & Carry a lansat la inceputul anului trecut Metro Office Direct, un magazin online prin care comercializeaza produse de birotica, papetarie, electronice, electrocasnice, IT, curatenie si protocol, iar de curand Ziarul Financiar a scris ca retailerul Cora va lansa proiectul Coradrive.ro prin care produsele pot fi cumparate online, iar apoi ridicate din magazine.
Pe de alta parte, studiile arata ca 70% dintre cumparatori isi planifica sesiunile de cumparaturi si ca tot mai multe branduri sunt urmarite online de consumatori.
Reteaua Profi detine 156 de magazine in 88 de localitati (36 de judete) si are planuri de a se apropia de 200 de unitati in acest an. Reteaua Profi a crescut masiv in ultimii trei ani, in 2009, cand a fost cumparata integral de fondul de investitii Enterprise Investors, numarand 67 de magazine.
In acest an, Wave Division va introduce pe site-ul CoponReducere.ro si alti jucatori cheie din domeniul retailului din Romania.
“Ne dorim ca acest nou tip de shopper marketing sa convinga consumatorii din Romania ca marketingul viitorului este digital.. Speram ca dupa Profi sa ni se alature in acest proiect si alte nume de referinta ale retailului autohton”, a declarat Bogdana Baltasiu, business development director in cadrul Wave Division.
Wave Division este una dintre cele mai mari agentii consumer engagement din Romania, cu afaceri de 4,5 milioane de euro anul trecut si o retea dezvoltata in 72 de orase. Compania are experienta in sase domenii: servicii integrate de in-store marketing, retail merchandising, events management, shopper marketing, digital couponing si youth marketing. Printre clientii Wave Division se numara Coca Cola, Danone, Heineken, Hochland, Interstar, Intersnack, L’Oreal, Macromex, McDonald’s, Mega Image, Procter&Gamble, Prodal, Real, Reckitt Benckiser, Royal Canin, Samsung, Strauss, Tetrapak.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: