Volumul vanzarilor de ciment si clincher ale Holcim Romania a crescut cu 8,3% in primul trimestru, raportat la perioada similara a anului trecut, in timp ce pe agregate operatiunile locale ale grupului elvetian au consemnat un declin de peste 9%, transmite Mediafax.
Pretul cimentului comercializat de Holcim in Romania a crescut cu 3,7% in intervalul analizat.

"In Europa de Est si Sud-Est, conditiile de pe piata s-au imbunatatit usor, iar Holcim Romania a reusit sa inregistreze vanzari mai mari de ciment. Livrarile de agregate au urcat in Croatia, Bulgaria si Serbia. In Rusia si Azerbaidjan, ambele companii ale grupului au beneficiat de mentinerea cererii ridicate, iar vremea preponderent buna a sustinut vanzarile de ciment in Azerbaidjan", se arata intr-un raport al grupului elvetian.

Pe segmentul agregate, Holcim Romania a inregistrat o scadere de 9,1% a volumului si de 13,9% a pretului.
Volumul vanzarilor de ciment si clincher ale Holcim in Europa a scazut cu 2,5% in primul trimestru, iar cel de agregate cu 3,3%.

Holcim detine in Romania doua fabrici de ciment, la Alesd si Campulung, o statie de macinare, la Turda, 16 statii de preparare a betoanelor, cinci statii de agregate, doua statii de lianti speciali, precum si terminale de ciment la Bucuresti si Turda.

La nivel de grup, Holcim a raportat profit peste asteptarile analistilor, dupa ce preturile mai ridicate si un program de eficientizare au compensat impactul conditiilor meteo dificile din timpul iernii si activitatea mai slaba din cosntructii.

Profitul s-a situat la 187 milioane de franci elvetieni (151,6 milioane de euro), fata de 10 milioane de franci in perioada similara a anului trecut, in timp ce veniturile au coborat la 4,32 miliarde de franci (3,5 miliarde de euro), de la 4,66 miliarde de franci.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri