Vanzarile grupului farmaceutic ungar Gedeon Richter in Romania au crescut cu 2,9% in primele trei luni ale acestui an comparativ cu perioada similara din 2012, la 35,3 milioane euro, piata locala fiind in continuare caracterizata de intarzierile excesive ale platilor.
Gedeon Richter detine in Romania o fabrica de medicamente in Targu-Mures - Gedeon Richter Romania, o retea de peste 120 de farmacii - Gedeon Richter Farmacia si distribuitorul Pharmafarm, relateaza Mediafax.

Activitatile de distributie si retail din Romania genereaza 69% din veniturile grupului pe acest segment, respectiv 30,8 milioane euro, reprezentand o crestere cu 3,7% fata de primele trei luni ale anului trecut, se arata in raportul financiar al Gedeon Richter.

Pe segmentul produselor farmaceutice proprii, in perioada analizata, vanzarile au scazut cu 4,2%, la 33 milioane lei (7,5 milioane euro). In euro declinul a fost de 5,1%.

Si vanzarile de produse destinate ingrijirii femeilor s-au redus in primele trei luni ale anului, cu peste 27% atat in lei, cat si in euro, la 5,6 milioane lei, respectiv 1,3 milioane euro.

In februarie, grupul estima pentru acest an o stagnare a vanzarilor de medicamente pe piata romaneasca, exprimate in lei, la valoarea din 2012. In luna martie, potrivit datelor publicate de portfolio.hu, Gedeon Richter a extins estimarea privind cresterea vanzarilor pana la 5%.

Anul trecut, vanzarile Gedeon Richter Romania au crescut cu 1,4%, de la 129,6 milioane de euro in 2011 la 131,4 milioane de euro, evolutia pozitiva pe piata romaneasca fiind sustinuta de operatiunile de distributie si retail.

La nivel de grup, Gedeon Richter a inregistrat o crestere de 4,7% a vanzarilor in primul trimestru.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri