Jana Mackovicova a fost numita director al departamentelor marketing si trade marketing din cadrul diviziei beauty care a Henkel Romania, anunta compania.
Jana Mackovicova si-a inceput cariera in compania Henkel Cehia in septembrie 2000, ocupand de-a lungul timpului diverse pozitii in cadrul departamentului marketing al diviziei cosmetice Henkel Cehia, de la product manager assistant pana la product manager si group product manager.

In perioada 2007-2009, Mackovicova a avut responsabilitati regionale, ca brand manager CEE. In aceasta perioada, s-a ocupat, de la Viena, de coordonarea si implementarea strategiei de marketing pentru categoria “coloranti” pe 12 piete din Europa Centrala si de Est.

Jana o inlocuieste in aceasta pozitie pe Claudia Dragoescu-Nicolescu care a parasit compania Henkel Romania la sfarsitul lunii aprilie 2013.

Henkel opereaza la nivel global cu marci si tehnologii grupate in trei divizii: laundry & home care, beauty care si adhesive technologies.

Henkel are circa 47.000 de angajati la nivel global si a inregistrat in anul fiscal 2012 vanzari de 16,5 miliarde euro si un profit operational ajustat de 2,3 miliarde euro.

Infiintata in 1994 ca filiala a companiei Henkel Austria (devenita in 1998 Henkel Central Eastern Europe), Henkel Romania are in prezent 490 de angajati, iar portofoliul sau cuprinde peste 30 de marci. Compania este prezenta pe piata locala prin intermediul diviziilor de detergenti/ produse de curatat (Persil, Rex, Silan, Pur, Clin), produse cosmetice (Vademecum, Fa, Palette, Schauma, Syoss) si adezivi (Ceresit, Loctite).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri