Produsele sanatoase, o industrie de peste 250 de miliarde de euro, au pus companiile in miscare. Unilever este una dintre ele.
Se implica in numeroase programe de intrajutorare a copiilor sau persoanelor din zonele sarace ale lumii impreuna cu diverse organizatii mondiale.

Campaniile lor au o puternica componenta educativa, incurajind consumatorul sa se preocupe mai mult de sanatatea lor. Pentru toate acestea, Unilever cheltuieste anual sume importante, dar si cistigurile sint pe masura: posibilitatea de a-si creste cota de piata, un loc important in mintea consumatorilor si nu in ultimul rind promovare. Pentru companie a inceput de asemenea o noua era in centrul careia se afla conceptul de vitalitate.

Fie ca este vorba despre produse alimentare, produse de larg consum sau de ingrijire personala, vitalitatea sta la baza tuturor masurilor luate de companie, dupa cum a anuntat boardul Unilever in cadrul conferintei Vitality for Groth (Vitalitate in sprijinul cresterii), desfasurata la Lisabona. Cred ca vitalitatea reprezinta centrul a ceea ce facem. Este cea mai mare oportunitate de afaceri si nu a fost niciodata asa de importanta pentru noi cum este acum. Vitalitatea este un concept global, a declarat Ralph Kugler, membru al boardului si presedinte pe zona de produse pentru casa si de ingrijire personala. De altfel, potrivit acestuia, principalele prioritati ale Unilever sint vitalitatea, pietele in dezvoltare si ingrijirea personala.

Noi branduri sanatoase

Ca parte a conceptului de vitalitate, compania isi va concentra tot mai mult atentia spre piata produselor sanatoase. Astfel, mare parte din miliardul de euro pe care Unilever il investeste anual in cercetare este alocat pentru gasirea formulelor inovatoare care imbunatatesc starea de sanatate a consumatorilor, fie ca este vorba despre produse alimentare sau bauturi, fie despre produse de ingrijire personala. Spre exemplu, de curind compania a lansat in opt tari brandul Knorr Vie, un produs care contine 50% din cantitatea zilnica de fructe si legume recomandate.



Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=5539&art=13395&cHash=ce93760bd9

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri