Nestlé, gigantul elvetian din industria bunurilor de larg consum, a lansat un program european prin intermediul caruia va sprijini cel putin 20.000 de tineri din Europa cu varste de pana la 30 de ani sa isi gaseasca un loc de munca in urmatorii trei ani.
Potrivit reprezentantilor companiei, in cadrul acestui program vor fi inclusi peste 250 de tineri din Romania pe parcursul unui an.

Initiativa isi propune sa creeze mii de pozitii pentru incepatori si stagiari pana in 2016. Astfel, Nestlé isi va incuraja furnizorii din Europa sa asigure locuri de munca si stagii de practica pentru tinerii aflati la inceputul carierei. Tinerii vor putea indeplini diferite roluri, in toate liniile de activitate si la toate nivelurile companiei – de la operatori in sectiile din fabrica la asistenti de vanzari si management.

“Autoritatile nu pot rezolva singure problema somajului in randul tinerilor in Europa, companiile avand de asemenea un rol important de jucat. Ne-am asumat angajamentul de a oferi unui numar substantial de tineri posibilitatea de a invata si de a se dezvolta in compania noastra”, a declarat Laurent Freixe, vicepresedinte executiv si director regional pentru Europa in cadrul Nestlé.

Cele mai recente investitii ale companiei in Europa sunt noua fabrica Nescafé Dolce Gusto in orasul german Schwerin, extinderea fabricii Davigel a diviziei Nestlé Professional din Noyal-Pontivy (Franta), respectiv instalarea unor noi linii de productie in fabrica Nescafé Dolce Gusto din Girona (Spania), pentru dublarea capacitatii de productie a capsulelor de cafea.

In primul trimestru al anului rata somajului in randul tinerilor romani cu varsta de pana la 24 de ani a atins nivelul de 23.8%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri