Carmolimp, unul dintre cei mai importanti procesatori si distribuitori de carne ambalata si mezeluri, vrea sa achizitioneze producatori mai mici de profil, in vederea extinderii activitatii in alte arii din tara, anunta compania.
“Este un moment foarte bun pentru producatorii mari, cu putere financiara, sa creasca prin achizitii, avand in vedere ca sunt multe ferme mici care se confrunta cu dificultati legate de lipsa capitalului de lucru sau pentru investitii. In ultimii ani, Carmolimp a crescut organic, prin investitii in extinderea si modernizarea capacitatilor de productie, insa acum credem sunt multe oportunitati de achizitii in sectorul in care activam”, a declarat Olimpiu Soneriu, directorul general Carmolimp.

Bugetul alocat pentru astfel de achizitii variaza de la cateva sute de mii de euro pana la 1-2 milioane de euro.

“Prin achizitia unuia sau a doi mici procesatori urmarim sa ne extindem si in alte zone pe care inca nu le acoperim atat de bine. Este mult mai usor sa intri pe noi piete beneficiind de experienta unor jucatori care cunosc deja caracteristicile si nevoile consumatorilor din zonele respective. Toate astea se traduc in costuri mai mici de intrare pe noi piete”, a adaugat Soneriu.

Recent, Carmolimp a inceput exporturile de produse in Anglia, Germania si Belgia.

Carmolimp a avut anul trecut o cifra de afaceri de 30 milioane de euro, in crestere cu 20% fata de 2011 si estimeaza un avans de cel putin 10% in acest an.

Carmolimp este producator si distribuitor de carne ambalata si mezeluri, si o retea de 50 de magazine proprii si peste 60 de unitati in sistem franciza.

Compania realizeaza intreg fluxul de productie, detinand atat terenuri agricole, ferme si fabrici de procesare, cat si un lant de distributie a produselor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri