Generatia Y, adica consumatorii nascuti dupa 1980, are pretentii putin diferite vizavi de customer service, comparativ cu baby boomers. Vorbim de o generatie definita de lumea digitala, in care pentru orice exista o aplicatie. Astfel, Generatia Y are, potrivit lui Micah Solomon, consultant pe zona de fidelizare a clientilor si autorul mai multor carti pe teme de customer service, o cu totul alta idee despre felul in care prezenta umana isi are locul in experienta clientului.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri