Producatorul pufuletilor Gusto, compania Phoenixy din Baicoi, estimeaza pentru acest an o crestere cu 30% a cifrei de afaceri, comparativ cu valoarea inregistrata anul trecut, de 18 milioane euro, pe baza majorarii exporturilor, produsele ajungand si in SUA, in New York si Chicago, scrie Mediafax.
"Speram sa obtinem o crestere de 30% fata de anul precedent si ne bazam in mod deosebit pe succesul inregistrat de pufuleti in exporturi, in ultimii ani, spre deosebire de piata interna, care inca stagneaza", a declarat directorul general al Phoenixy, Eliodor Apostolescu.

Astfel, afacerile companiei ar putea depasi 23 milioane euro.

Phoenixy are 15 tipuri de produse si o productie zilnica de peste un million de pungi de pufuleti, aproximativ 30% fiind livrata la export in peste 20 de state europene, precum Suedia, Germania, Olanda, Spania, Italia, Grecia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Marea Britanie, Ungaria, Belgia, Ungaria, Croatia si Albania, si in SUA.

"In America avem clienti in New York, Detroit, Chicago, Atlanta", a aratat Apostolescu.

El a mai spus ca Phoenixy va investi in linii de productie pentru dezvoltarea de noi sortimente de pufuleti, fara a preciza suma care va fi alocata.

Luna trecuta, compania a anuntat o investitie de 900.000 de euro in instalarea de panouri fotovoltaice pe acoperisul fabricii din Baicoi, energia produsa astfel urmand sa reduca cu 38% consumul de energie conventionala.

In ceea ce priveste profitul, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor Publice, acesta a fost anul trecut de 7,17 milioane lei (1,65 milioane euro), cu 2,6% mai mare decat in 2011.

Phoenixy este detinuta in proportii egale de Catalin Nour si Eliodor Apostolescu, care ocupa si pozitia de director general al Phoenixy. Potrivit companiei, Phoenixy ocupa 70% din piata locala de pufuleti.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri