Grupul britanic GlaxoSmithKline a primit mai multe oferte pentru vanzarea fabricii de la Brasov decat s-a asteptat atat de la companii internationale, cat si nationale, a declarat, potrivit Medafax, directorul general al GSK Romania, Pascal Prigent.
"Suntem in discutii cu potentiali cumparatori. Am primit mai multe oferte decat ne-am asteptat, atat de la companii internationale, cat si nationale. Mai mult nu putem spune acum", a aratat Prigent.

GSK a anuntat, la sfarsitul lunii iunie, ca este in cautarea unui cumparator pentru fabrica de medicamente din Brasov, pe care o va inchide, in 2015, daca nu va gasi un investitor.

Pascal Prigent preciza atunci ca decizia a fost luata in urma unei analize globale de scadere a capacitatilor de productie a formelor solide.

"Doar o fabrica a fost afectata de acesta decizie globala, cea din Brasov. A fost o surpriza si pentru noi. A fost aleasa fabrica din Brasov nu din motive de calitate sau de profitabilitate, ci pentru ca nu avea flexibilitatea de a trece la o alta tehnologie si era o fabrica mai mica decat celelalte. (...) Produsele fabricate la Brasov vor fi transferate la alte fabrici ale GSK din 2014, dupa ce vom incheia perioada de gasire a unui cumparator. Vanzarile companiei nu vor fi afectate pentru ca vom aduce produsele de la acele fabrici", a aratat Prigent.

Fabrica GSK are 243 de angajati. Unitatea de la Brasov, in care s-au investit aproximativ 100 de milioane de dolari, exporta peste 60% din productie in 60 de state.

GSK a cumparat, in 1996, 65% din actiunile Europharm, companie contolata de omul de afaceri Mihai Miron si care detinea o fabrica de medicamente la Brasov. In 2003, GSK a preluat si restul de 35% din actiunile Europharm.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri