retailArena, un eveniment marca wall-street.ro care se adreseaza jucatorilor din retail - antreprenori, distribuitori sau comercianti - isi propune sa se pozitioneze inca de la prima editie ca unul dintre cele mai importante evenimente dedicate comertului traditional si online.

Evenimentul va avea loc la Bucuresti, in perioada 19-20 noiembrie, la hotel Howard Johnson.

Printre cei care vor participa la prima editie a retailArena se numara: Daniel Nicolescu (CEO, Pay U SEE), Oana Pavel (Director Departament Marca Proprie, Carrefour Romania), Ryan Damian (Senior Business Strategist, Huge New York), Zsofia Megyeri (Research Analyst, Euromonitor International pentru Ungaria, Romania si Bulgaria), Milos Ryba (Director de Cercetare, Planet Retail Londra), Bill McCarthy (CEO EMEA, ShopperTrak), Christian Musceleanu (Director de Franciza, Carrefour Romania), Simina Istrate (Colliers International Romania), Radu Butufei (E-commerce Manager, Carrefour Romania), Adrian Zanfir (Online Marketing Manager, Altex Romania), Irinel Ionescu (Creative Partner, AMPRO Design), Anca Stroe (Director Marketing Sud-Estul Europei, Danone).

"Prin retailArena vom continua sa punem accentul pe ideea de proiecte regionale: la conferinta vor fi prezenti speakeri si participanti din afara tarii. Vom avea un format inedit, iar in prima zi va avea loc conferinta (adresata in principal executivilor din ecosistemul de retail), iar in cea de-a doua workshopuri (seminarii practice, cu obiectiv de a aduce valoare adaugata participantilor, prin studiile de caz si implementarile practice descrise)", a declarat Claudiu Vrinceanu, redactor-sef al wall-street.ro.

In cadrul primei zile a retailArena se va discuta despre expansiunea agresiva a retailului local din ultimii ani in ciuda contextului economic dificil, despre evolutia magazinelor de proximitate – noua vedeta a comertului autohton –, despre relatia producatorilor cu marile lanturi de magazine, dar si despre noile instrumente orientate spre client in e-commerce.

Cea de-a a doua zi a evenimentului, dedicata workshop-urilor, va pune in discutie teme precum infrastructura din spatele unui magazin online, noile servicii din magazine sau cum poti sa te diferentiezi de competitie, marketing online sau factorul “wow” in packaging.

Biletele pentru prima zi din cadrul retailArena se pot achizitiona la pretul de 49 de euro, iar cele care vor garanta accesul la workshop-uri se gasesc la pretul de 39 de euro. In perioada de early bird, care se va desfasura in intervalul 2 octombrie – 18 octombrie, biletele se pot achiziona cu un discount de 35%. Mai multe informatii despre inscrierea la eveniment puteti afla aici.

Partenerii evenimentului sunt Carrefour, Simplus, Daedalus Millward Brown, Retail.ro.

Partenerii media sunt 9am.ro, Budapest Business Journal, Magazinul Progresiv, Retail-Fmcg.ro, Forbes, Business Woman, IQads, Smark.

Mai multe detalii despre eveniment, program si vorbitori sunt disponibile pe site-ul retailarena.ro dar si pe pagina de facebook.

Wall-Street.ro este unul dintre cele mai importante cotidiane online de business din Romania, cu o audienta lunara de aproximativ 700.000 de clienti unici, potrivit datelor Studiului de Audienta si Trafic pe Internet (SATI). Publicatia a fost lansata in ianuarie 2005 de catre InternetCorp, unul dintre cei mai mari publisheri online din Romania despre care puteti afla mai multe pe Internetcorp.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri