Carrefour a raportat vanzari de 21,1 miliarde euro pentru trimestrul al treilea, in scadere usoara fata de nivelul din perioada corespunzatoare a anului trecut. Chiar si asa, iafacerile grupului in Franta, pe segmentul hipermarketurilor, au urcat pentru prima data in ultimii doi ani, potrivit Mediafax.

Astfel, vanzarile totale ale grupului francez de retail au scazut cu 1,3% in trimestrul al treilea, la 21,1 miliarde euro. Dupa excluderea efectelor variatiei cursurilor de schimb valutar si a pretului carburantilor, veniturile Carrefour afiseaza un avans de 3,4% in perioada analizata, potrivit unui comunicat transmis joi de companie.

Hipermarketurile Carrefour din Franta deschise de cel putin 12 luni au inregistrat vanzari in crestere cu 1,9%, prima evolutie pozitiva din trimestrul al doilea al anului 2011, potrivit datelor Bloomberg.

Carrefour a reusit sa revina pe crestere pe piata locala prin reducerea preturilor si renovarea hipermarketurilor. Performantele imbunatatite din Franta compenseaza pentru problemele din alte regiuni, unde evolutia nefavorabila a ratelor de schimb valutar reprezinta o problema.

Actiunile grupului au crescut cu pana la 3,3% joi la Paris si au atins cel mai ridicat nivel din mai 2011.
Rezultatele financiare inregistrate de grup in Franta s-au imbunatatit pe toate segmentele, cu cresteri de 1,9% la hipermarketuri, 1,2% la supermarketuri, respectiv 5% in cazul magazinelor de proximitate si altor formate, potrivit raportului.

Astfel, vanzarile totale ale Carrefour in Franta au urcat cu 1,4% in trimestrul al treilea, la 10,1 miliarde euro.
In afara Frantei, vanzarile grupului au scazut cu 3,8%, la 10,9 miliarde euro. Ajustata pentru excluderea efectului ratelor de schimb valutar si pretului carburantilor, cresterea veniturilor pe plan international a fost de 3,7%.
Totusi, scaderile inregistrate in Spania si Italia au fost mai temperate fata de asteptarile pietei.

Vanzarile Carrefour pe pietele europene, excluzand Franta, au scazut cu 1,7% in trimestrul al treilea, la 5,4 miliarde euro. Ajustate pentru variatia ratelor de schimb valutar, aceste venituri au urcat cu 3,8%.

Retailerul francez opereaza in Romania patru formate de magazine, cu un total de 139 de unitati - 24 de hipermarketuri, 72 de supermarketuri Market, 42 magazine de proximitate Express si un magazin online.
Carrefour a inregistrat anul trecut pe piata romaneasca vanzari de 986 milioane euro, fara TVA, in crestere cu 3% fata de 2011.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri