Companiile din Romania ofera anual cosuri cadou de sarbatori in valoare de 15 milioane de euro. Tibi Breazu, antreprenor care a lansat in 2012 proiectul Originalo.ro ce permite cumpararea unui pachet cadou care poate fi daruit, a declarat intr-un interviu acordat wall-street.ro ca poate obtine in 2-3 ani 5% din aceasta piata de cadouri, pe care el le numeste "neinspirate".

In cadrul proiectului Originalo.ro o persoana sau o companie daruieste un pachet cadou pentru petrecerea timpului liber, iar cel care primeste pachetul alege dintr-o lista de zeci de activitati pe cea pe care si-o doreste.

"In Europa acest concept nu mai este o noutate, ci functioneza inca din 2003 la «foc automat». De exemplu, in Franta, Spania, Italia nu mai este o nisa, reprezinta deja un obicei sa oferi astfel de cadouri. Doar in Franta vanzarile de «cadouri experienta» depasesc 400 milioane de euro", a explicat Breazu.

El a precizat ca de la initierea proiectului si pana in prezent de pe Originalo.ro au fost achizitionate aproximativ 1.000 de pachete cadou, in valoare totala de 150.000 lei. Originalo.ro vinde 11 pachete-cadou diferite, fiecare continand zeci de optiuni.

Citeste si:
Innoptarile in turism din Romania au crescut cu 10% in primele 5 luni
Innoptarile in structurile de...

Compania vinde pachete de spa, activitati sportive si turism, cu preturi intre 99 de lei si 450 de lei. Produsele sunt achizitionate atat de persoane fizice, cat si de companii pentru a le darui angajatilor si partenerilor.

"Se estimeaza in Romania se inregistreaza o valoare de 15 milioane de euro a cadourilor corporate numai in cosuri cadou. Ne dorim sa convingem companiile ca macar 5% din bugetul acesta sa il aloce si catre altceva decat aceste cosuri, care sunt banale. Ne propunem sa atingem aceasta cifra in cel mult doi ani de zile si cred ca vom reusi pentru ca stiu ca oamenii sunt deschisi la ceva nou, mai ales cei din corporatii”, a precizat Breazu.

Mai mult, potrivit lui Breazu, acest tip de cadou ofera o flexibilitate foarte mare celor care il primesc atat din punct de vedere al alegerii serviciului, cat si durata lunga de timp in care poate fi folosit (in general un an de zile).

In plus, seful Original.ro subliniaza ca spre deosebire de cosuri, pachetele cadou-experienta dedicate petrecerii timpului liber pot fi oferite de catre companii atat in perioada sarbatorilor, cat si pe parcursul anului, ca metode de motivare pentru angajati si parteneri de afaceri.

Citeste si:
Cresc tarifele pe litoral:cele mai scumpe si cele mai ieftine statiuni
In iulie cresc tarifele pe...

Tibi Breazu estimeaza ca va incheia acest an cu vanzari de aproximativ 50.000 de euro, din care circa 60% vor fi generate de sarbatorile de iarna. Tibi Breazu este si dealer Toyota Pitesti si Valcea. El a studiat la ASE si in Franta la ISG Business School.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Hello Holidays, investitie de 700.000 de euro in doua autocare de lux