Romanii aloca anual suma de 300 de lei pentru achizitiile de imbracaminte si incaltaminte, insa in ultima vreme se simte o scadere a intentiei de cumparare, spune Cosmin Ulmean, country manager Takko Romania, la evenimentul Retail Arena, organizat de wall-street.ro in parteneriat cu Carrefour, Cardsimplus.ro, DPD Romania, Daedalus Millward Brown si retail.ro.

"In 2007 romanii au alocat anual 220 de lei pentru cumparaturile de imbracaminte si incaltaminte, cifra care a scazut in 2008 si 2009. Anul 2012 a venit cu o revigorare la 300 de lei. Cu toate acestea, simtim in ultima perioada o scadere a intentiei de cumparare", a explicat Cosmin Ulmean.

Potrivit acestuia, pe piata locala activeaza 200 de retaileri de fashion, iar 30% din intreg segmentul este reprezentat de "piata gri".

Takko Romania are 60 de magazine si ia in calcul extinderi in urmatorii 10 ani.

"Oricat de mult am vrea noi sa ne dezvoltam, intrebarea este unde? In urmatorii 3-5 ani exista o serie de proiecte de deschideri de mall-uri in pietele pe care noi ne intereseaza, Bucuresti si Brasov, iar la cate proiecte sunt acum pe piata nu putem sa ne incheiem planurile de dezvoltare mai devreme de 10 ani", a precizat seful Takko Romania.

Citeste si:
Miniprix lanseaza Seva, prima aplicatie de smart donation
Miniprix lanseaza Seva, prima...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
TEZYO deschide primul magazin in Buzau