Negocierile dintre marile magazine si producatori pun din ce in ce in mai multa presiune pe cei din urma, care ajung sa primeasca doar 10% din "pretul de reteta", a declarat Radu Timis, presedinte al Cris-Tim, la evenimentul Retail Arena organizat de wall-street.ro in parteneriat cu Carrefour, Cardsimplus.ro, DPD Romania, Daedalus Millward Brown si retail.ro.

"Presiunea este foarte mare, din pacate, in fiecare an, la negocierile intre retailul modern si noi. Dintr-o marja de tranzactie este anormal ca cineva (retailul modern n.red) sa ia 90% si tu (producatorii n.red) 10%", a precizat Timis.

El a dat exemplul unui pix cu pret de reteta de un leu, care ajunge la raft cu doi lei plus TVA, iar producatorii primesc doar 10 bani, dintre care trebuie sa isi acopere toate cheltuielile si sa aiba si profit. Retailul modern isi adjudeca 90 de bani.

"In fiecare an in contextul concurentei mari dintre magazinele mari, marja aceea va fi si mai mica, iar noi nu ne vom mai acoperi costurile. Cati vor mai ramane in piata cand nu va mai exista aceasta marja? (...) Supermarketul este partenerul nostru si noi trebuie sa gasim solutii de rezolvare impreuna. Supermarketul nu este dusmanul nostru, este o forma de comert modern, care curata piata", a explicat Timis.

Citeste si:
Test drive cu Opel Combo Life, un vehicul recreational pentru familie
Test drive cu Opel Combo...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Sizeer deschide doua magazine in vestul si nordul tarii