Romanii cheltuiesc 66 de euro pe cap de locuitor pe an pentru achizitia de electronice si electrocasnice, suma fiind cea mai mica din Uniunea Europeana, a declarat Madalin Rugeanu, property & development manager Flanco, la evenimentul Retail Arena organizat de wall-street.ro in parteneriat cu Carrefour, Cardsimplus.ro, DPD Romania, Daedalus Millward Brown si retail.ro.

„Bulgaria are un consum de 86 de euro pe cap de locuitor, iar Germania de zece ori mai mare. Retailul electroIT inseamna 2,6% din cosul romanilor, o piata atat de competitiva mai este doar in zona de parfumuri. Noi din 2010 avem un focus pe servicii pentru ca ne omoram noi intre noi daca mai mergem in zona de pret, retailerii trebuie sa puna accentul pe servicii pentru ca de aici inainte diferenta o va face calitatea acestora.”, a adaugat Rugeanu.

Vanzarile online inseamnau 7% din segmentul de retail electroIT in 2009, anul acesta procentul a fost de 22%, iar in 2014 ar putea ajunge la 25%.

„Strategia noastra este ca daca un magazin nu este profitabil din ziua una, nu deschidem. De aceea este nevoie de multa produenta in zona de centre comerciale”, spune Madalina Rugeanu.

Citeste si:
Carrefour reinvie comertul de alta data: produse vrac si sticle goale
Carrefour reinvie comertul de...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
TOP Care sunt cele mai mari retele de retail din Romania