Trebuie sa aducem in magazine ceea ce oamenilor le place din online si sa apelam la retailainment, adica sa cream o experienta interesanta pentru clientii din magazine, a declarat Ioana Mucenic, managing partner & director de strategie in cadrul Pastel, la evenimentul Retail Arena organizat de wall-street.ro in parteneriat cu Carrefour, Cardsimplus.ro, DPD Romania, Daedalus Millward Brown si retail.ro.

10 trenduri pe care le pot aplica brandurile sau retailerii pentru a crea "retailainment":

1. Personalizeaza – o imprimanta care poate imprima pe diferite suporturi. De exemplu, Nutella lipea pe borcane nume ale clientilor
2. Realitate imbunatatita (enhanced reality)- de exemplu, poti sa afli ce masuri ai in timp real in functie de designeri. Sau un avatar care iti spune ce cosmetice ti se potrivesc.
3. Retail safari
4. Expozitii- vrem sa vedem lucruri interesante, noi
5. Emotii si stari diferite: in unele magazine, de exemplu, in cabina de proba poti scana un tag si auzi muzica potrivita. Daca vrei sa cumperi o rochie scurta, vei auzi o muzica de petrecere.
6. Informatie personalizata
7. Experienta gesturilor
8. Gamification
9. Do it yourself
10. Spectacol- dans oriental pentru a promova produsele orientale

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri