Ponderea vanzarilor de marci proprii este mai mare in supermarketuri decat in hypermarketuri, a declarat Oana Pavel, director in cadrul departamentului de marci proprii pentru Carrefour, la evenimentul Retail Arena organizat de wall-street.ro in parteneriat cu Carrefour, Cardsimplus.ro, DPD Romania, Daedalus Millward Brown si retail.ro.

„Cererea de marci proprii este in crestere si vrem sa extindem acest segment. Produsele cel mai bine reprezentate in aceasta categorie sunt cele de baza, unde fidelitatea este ceva mai mica. De exemplu, sunt foarte multe lactate care sunt marca proprie. In cazul nostru, marcile proprii inregistreaza vanzari mai mari pe canalul de supermarket si mai mici in cel de hypermarket. Eu cred foarte mult in dezvoltarea acestui segment, exista potential, avem multe de facut atat noi cat si competitorii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri