Producatorul de vinuri Domeniile Ostrov a inregistrat in al treilea trimestru o crestere a cifrei de afaceri cu peste 20% fata de aceeasi perioada a lui 2012, depasind 10 milioane lei.

”Anul acesta ne-am concentrat mai mult pe dezvoltarea sectorul HoReCa, ceea ce a dus la cresterea cu 5 procente a ponderii acestui sector in totalul vanzarilor, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Aceasta dezvoltare a venit ca o nevoie in urma lansarii noii game de vinuri premium baricate care cuprinde cinci sortimente, toate grupate sub denumirea Domeniile Ostrov Reserve cu soiurile Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel, Chardonnay, Cabernet Sauvignon si Merlot. Desi Gama Reserve a fost lansata la sfarsitul anului trecut, in doar un an au fost vandute peste 7.500 sticle cu vin”, declara Oana Belu, actionar Domeniile Ostrov.

Sectorul de retail reprezinta 70% din totalul vanzarilor Domeniile Ostrov. Cele mai vandute game de vinuri in aceasta perioada in retail, au fost cele din gama Domeniile Ostrov cu soiurile Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel, Chardonnay, Cabernet Sauvignon si Merlot.

Pentru sfarsitul lui 2013 oficialii companiei estimeaza mentinerea cresterii de 20% inregistrata in 2012 si in al treile trimestru din 2013.

Domeniile Ostrov reprezinta brandul “umbrela” sub care se comunica si comercializeaza gamele de vinuri ale podgoriei Ostrov, care se intinde pe 1.300 de hectare. Alaturi de podgoria de vita de vie compania mai detine aproape 500 de hectare de pomi fructiferi si 200 de hectare de legume.

Gamele producatorului Domeniile Ostrov sunt listate in retailul traditional si in HoReCa, dar si in lanturile internationale precum Metro, Real, Carrefour, Mega Image, Lidl, Cora sau Kaufland.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri