Unele companii sunt iubite de clienti, altele nu, insa exista si o categorie mai aparte, cea a firmelor care atrag cele mai multe injurii din partea clientilor. In topul acesteia se claseaza furnizorii de televiziune prin satelit, arata datele unei companii de publicitate din Seattle.

Astfel, din analiza a 1,2 milioane de apeluri efectuate de catre consumatorii de servicii catre call center-uri, reiese ca una din 82 de persoane abonate la televiziune prin satelit ajunge sa injure in timpul unei conversatii, potrivit Mashable.

Topul este completat de clientii contractorilor de locuinte si ai companiilor de cablu TV.

La polul opus se afla clientii cabinetelor veterinare, acestea atragand injurii o data la peste 2.600 de apeluri.

Cercetarea a fost derulata in Statele Unite ale Americii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri