Unele companii sunt iubite de clienti, altele nu, insa exista si o categorie mai aparte, cea a firmelor care atrag cele mai multe injurii din partea clientilor. In topul acesteia se claseaza furnizorii de televiziune prin satelit, arata datele unei companii de publicitate din Seattle.

Astfel, din analiza a 1,2 milioane de apeluri efectuate de catre consumatorii de servicii catre call center-uri, reiese ca una din 82 de persoane abonate la televiziune prin satelit ajunge sa injure in timpul unei conversatii, potrivit Mashable.

Topul este completat de clientii contractorilor de locuinte si ai companiilor de cablu TV.

La polul opus se afla clientii cabinetelor veterinare, acestea atragand injurii o data la peste 2.600 de apeluri.

Cercetarea a fost derulata in Statele Unite ale Americii.

Citeste si:
Volkswagen vrea sa ofere 830 de milioane de euro clientilor cu...
Volkswagen vrea sa ofere 830...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Coronavirus ar putea afecta 5 milioane de companii la nivel global
Setari Cookie-uri