Gigantul american Starbucks, care a creat o adevarata cultura a cafelei prin cele cateva mii de locatii, le pregateste o supriza clientilor. Seful companiei Howard Schultz a anuntat ca intentioneaza sa introduca optiunea care sa le permita clientilor sa plaseze comenzi prin intermediul aplicatiei de pe mobil, pe care sa le poata ridica mai tarziu.

Starbucks a adus in discutie metoda precomenzii inca din anul 2012, insa pana in prezent nu a dat curs intentiilor.

“Am inteles valoarea pe care o va aduce aceasta metoda. In timp vom fi lideri in acest domeniu”, a declarat Schultz., potrivit Quartz.

Comanda inainte de a ajunge in cafenea pare sa aiba sens pentru Starbucks in conditiile in care compania s-a concentrat tot mai mult pe produse alimentare, care sunt greu de pregatit decat cafelele si pot incetini serviciile.

“Ne dorim sa crestem viteza serviciilor noastre”, a spus purtatorul de cuvant al companiei, Linda Mills.

Avantajul major pe care il va avea reteaua de cafenele americane in acest domeniu vine din faptul ca multi dintre cei 10 milioane de clienti folosesc deja aplicatia mobila pentru a-si achita comenzile.

Sursa foto: Cafenea Starbucks, Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri