Retailerul german Lidl a construit un magazin la Arad, pe care il va deschide joi. Reteaua sa din Romania ajunge, astfel, la 171 de unitati, a anuntat compania.

Noua unitate are o suprafata de vanzare de aproximativ 1.200 metri patrati si 27 de angajati. Pana la sfarsitul lunii februarie, Lidl va deschide inca trei magazine, in Bucuresti, Popesti Leordeni (Ilfov) si Timisoara.

In 2013, retailerul a deschis 15 magazine, in Bucuresti, Bacau, Caracal, Cluj, Constanta, Galati, Mangalia, Piatra Neamt, Targu Mures, Urziceni, Galati, Alba Iulia, Pitesti si Iasi, potrivit Mediafax.

Lidl a intrat pe piata locala in 2010, cand a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus. Potrivit unui raport al Consiliul Concurentei, Lidl se situeaza pe locul trei intr-un top al marilor retaileri, dupa vanzarile din 2012, fiind depasit de Kaufland si Carrefour. Urmatorii in top sunt Real, Auchan, Penny&XXL, Mega Image, Cora, Profi si Billa.

Compania nu facut publice rezultatele financiare pentru 2012, dar avand in vedere pozitia in topul mentionat vanzarile companiei se situeaza intre cele ale Real, care a raportat 2,89 miliarde lei (650,5 milioane euro), si cele ale Carrefour, care s-au situat la 4,28 miliarde lei (962 milioane euro).

In 2011, Lidl Discount a avut o cifra de afaceri de 1,67 miliarde lei (396 milioane euro), ceea ce inseamna ca in 2012 cresterea a fost de cel putin 70%, in moneda nationala.

Lidl are peste 3.800 de angajati in reteaua de magazine, centrele regionale de distributie si in sediul central. Compania este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai opereaza pe plan local reteaua de hipermarketuri Kaufland.

Citeste si despre Director financiar Lidl: Prin marci private oferim clientilor ocazia sa cumpere produse pe care, poate, altfel nu si le-ar permite

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri