Chicco Romania previzioneaza pentru acest an o cifra de afaceri de peste 5 milioane de euro, in crestere cu 15% fata de 2005, confirmand trendul anilor precedenti.
Pe o piata a produselor de puericultura evaluata la aproximativ 10 milioane de euro anual, Chicco Romania detine o cota de 42%, fiind cea mai cunoscuta marca in industria pentru copii si singura care ofera produse ce ajuta la acoperirea tuturor nevoilor unui copil inca din prima zi.

Compania-mama, de origine italiana, s-a infiintat in Italia in anul 1958, are peste 8.000 de angajati numai in Italia, 20 de filiale (din care 14 numai in Europa), iar cifra de afaceri este de peste 600 de milioane de euro. Filiala din Romania a luat fiinta in 1996, moment in care piata de profil era extrem de slab dezvoltata.

"In anii urmatori preconizam o crestere anuala a pietei de profil de aproximativ 27- 32% anual, avand in vedere discernamantul consumatorilor, care sunt din ce in ce mai informati, stiu cu exactitate ce doresc sa cumpere, apreciaza si cauta calitatea. In ceea ce ne priveste, promotiile si campaniile de publicitate contribuie la notorietatea brandului si cresterea vanzarilor.

Dar cea mai buna reclama o face tot un client multumit. Asa se justifica faptul ca majoritatea clientilor nostri vin la noi inca din lunile de sarcina si raman pana cand copiii ajung la scoala", ne-a declarat Razvan Badita, director al Chicco Romania.

Cresterea financiara a companiei in 2005 a fost de 25% fata de anul 2004, crestere datorata investitiilor in publicitate, precum si cresterii pietei de profil. Produsele cel mai bine comercializate sunt cele din gama puericultura mica (tetine, biberoane, suzete). Aceste produse sunt cele mai accesibile clientilor, atat din punct de vedere al preturilor, cat si al distribuirii lor in diverse locatii din toata tara.

Comercializarea produselor Chicco se realizeaza atat prin reteaua proprie de magazine (cu locatii in Bucuresti, Brasov, Constanta, Cluj, Timisoara), prin distributie catre retele de magazine, farmacii cat si prin colaborare cu diverse magazine virtuale.

Printre colaboratorii Chicco, se numara retelele de magazine METRO, SELGROS, CARREFOUR etc., precum si lanturi de farmacii cum ar fi: SENSIBLU, HELP NET, Farmaciile DONA etc. Pana la sfarsitul acestui an se vor mai deschide doua magazine in tara, numarul angajatilor si al colaboratorilor depasind astfel cifra de 180.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri