Piata serviciilor de curierat din Romania a ajuns anul trecut, fara a lua in calcul Posta Romana, la aproximativ 250 milioane de euro, in urcare cu 50 milioane de euro fata de 2012, ritmul de crestere urmand sa se mentina in acest an, estimeaza directorul general al Cargus International, Gian Sharp.

"Cifrele nu includ si Posta Romana. Cresterea estimata pentru acest an va fi sustinuta de avansul puternic al vanzarilor online al magazinelor de specialiate, asa cum s-a intamplat si in 2013. Spre exemplu, la Cargus, ponderea serviciilor de curierat generate de vanzarile online ale magazinelor de specialitate a ajuns la 30%, fata de 10% in urma cu cativa ani, si anticipez ca va ajunge la 50% in 2016", a spus Sharp, prezent la un eveniment dedicat serviciilor postale.

Infiintata in 1991, Cargus International este una dintre cele mai mari companii pe piata de curierat intern din Romania, cu peste 1.500 de angajati si o flota de peste 900 de vehicule.

In 2013, potrivit datelor companiei, veniturile Cargus au atins 25,7 milioane de euro, in crestere cu 20% fata de 2012, ca urmare investitiilor realizate in infrastructura si servicii, precum si cresterii numarului de clienti.

Printre competitorii companiei se numara Fan Courier, DHL, TNT si UPS.

Citeste si:
Strategia Pegasus sub actionaratul Postei Franceze
Strategia Pegasus sub...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si