Vanzarile retailerului suedez de imbracaminte Hennes & Mauritz (H&M) in Romania au crescut in primul trimestru al anului fiscal 2014, perioada decembrie 2013 - februarie 2014, cu 32%, pana la 248 milioane de coroane suedeze (27,84 milioane de euro).

In acest interval, H&M a deschis in Romania doua magazine si a ajuns la o retea de 30 de unitati pe piata locala, se arata intr-un comunicat al companiei.

In primele trei luni ale anului fiscal anterior, H&M a inregistrat in Romania vanzari de 188 milioane de coroane suedeze. Vanzarile includ TVA.

Cresterea vanzarilor calculata in lei s-a situat la 29%, scrie Mediafax.

In anul fiscal 2013, incheiat in noiembrie, vanzarile din Romania ale H&M au avansat cu 41%, la 893 milioane coroane suedeze (101 milioane euro), dupa ce a deschis 9 magazine in perioada respectiva, ajungand la o retea de 28 de unitati.

La nivel de companie, vanzarile au crescut cu 13%, la 37,52 miliarde de coroane suedeze (4,21 miliarde de euro), in timp ce reteaua de magazine a ajuns la aproape 3.200 de unitati, din care peste 100 in regim de franciza.

Vanzarile H&M in Romania au...
Citeste si: Vanzarile H&M in Romania au crescut cu 16% in primul semestru fiscal

Profitul companiei suedeze a crescut in intervalul analizat cu 8%, de la 2,46 miliarde de coroane la 2,65 milioane de coroane (300 de milioane de euro).


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Vanzarile H&M in Romania au crescut in 2016