Grupul Carrefour pregateste lansarea pe piata romaneasca a conceptului de magazine Supeco, situat intre discounter si cash&carry si care mai exista doar in Spania, retailerul incepand procesul de recrutare de manageri de magazine pentru Giurgiu, Ramnicu Valcea si Targoviste.

"Supeco este un nou format de magazin care isi propune sa ofere consumatorilor preturi mici, cu focus pe categoria de produse proaspete si de larg consum, avand o suprafata de vanzare cuprinsa intre 1.500 si 2.000 metri patrati", se arata in anuntul de angajare, citat de Mediafax. Conceptul a fost lansat anul trecut in Spania, Carrefour operand patru astfel de magazine, care comercializeaza produse atat en gros, cat si cu amanuntul.

Carrefour Romania detine o retea de 166 magazine dintre care 25 hipermarket-uri Carrefour, 79 supermarket-uri Market, 61 magazine de proximitate Express si un magazin online. Vanzarile companiei au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, inregistrand o crestere cu 2% fata de 2012.

In 2008, ultimul an de boom al economiei romanesti, Carrefour Romania inregistra o crestere cu 37% a vanzarilor, la 1 miliard de euro, de la 728 milioane euro in 2007. Ulterior, compania a avut doi de scaderi, cu un minim de 930 milioane euro in 2010, dupa care vanzarile au revenit pe crestere usoara, pana la 955 milioane euro in 2011 si 986 milioane euro in 2012, potrivit datelor prezentate anterior de retailer. Vanzarile sunt raportate fara TVA. Retailerul este parte a grupului francez Carrefour, care detine peste 9.900 de magazine in 33 de tari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri