Reteaua de hipermarketuri Kaufland va deschide joi la Hunedoara cel de-al zecelea magazin din Romania, in care a investit aproximativ 7,5 milioane de euro, au declarat ieri oficialii companiei.

Magazinul are o suprafata de 5.445 de metri patrati si o parcare pentru clienti de 250 de locuri, partenerii importanti care completeaza oferta Kaufland fiind Domo, Sensiblu, BRD, Global Net, Romfoto, Inmedio, Comaco si Cip Audio-Video.

Kaufland este prima retea mare la nivelul tarii care deschide magazin la Hunedoara, investitia sa din Romania ridicandu-se la momentul de fata la aproximativ 200 de milioane de euro.

Kaufland a intrat pe piata romaneasca in luna octombrie, cand si-a deschis primul hipermarket di n Bucuresti, i n zona Bucur-Obor. Acesta a fost urmat de magazine in Ramnicu Valcea, Ploiesti, Alba Iulia, Timisoara, Baia Mare, Targu Mures, Galati si Cluj.

Kaufland Romania a creat pana in momentul actual aproximativ 2.650 de noi locuri de munca, la sediul central, in magazinele din tara, precum si la noul depozit central situat in Parcul Industrial Ploiesti.

In afara de oferta de alimente, Kaufland ofera produse din domeniile menaj, sticlarie, portelan, textile, electrice, papetarie, jucarii, articole de sezon si pentru petrecerea timpului liber, la care se adauga oferte speciale saptamanale.

Divizia Kaufland face parte din concernul german Lidl&Schwarz Co&KG. Grupul Lidl&Schwarz are peste 166.000 de angajati in intreaga Europa si este specializat in vanzarea bunurilor de larg consum la preturi reduse, inregistrand anul trecut o cifra de afaceri de peste 40 de miliarde de euro.

Concernul Kaufland are peste 730 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia si Romania. in luna martie a acestui an, Kaufland a deschis si primul sau magazin in Bulgaria.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri