Grupul Agrana, care activeaza pe piata zaharului, urmareste pentru acest an afaceri de 958 de milioane de lei in Romania, fata de 1,18 miliarde de lei anul trecut, dar vrea un profit de aproape 22 de milioane de lei, dupa ce in 2013 a inregistrat pierderi cifrate la 101 milioane de lei.

Pentru acest an, compania a planificat mai multe proiecte, printre care instalarea unui nou arzator menit sa reduca emisiile de noxe in fabrica din Roman, cresterea capacitatii de silozare si robotizarea productiei secundare in aceeasi fabrica si construirea in Buzau a unui depozit pentru materialele de ambalat, scrie Mediafax.

Agrana Romania a anuntat ca a realizat anul trecut o productie record de zahar din sfecla, peste 63.000 de tone de zahar alb fiind obtinute prin valorificarea culturii agricole locale.

Compania austriaca Agrana Zucker detine 91,81% din actiunile Agrana Romania, iar Autoritatea pentru Administrarea Activelor Statului are 4,05% din titluri.

Agrana Zucker a anuntat in februarie ca va prelua de la Lemarco SA, unul dintre cei mai mari producator de zahar din Romania, fabricile de la Urziceni (judetul Ialomita) si Liesti (judetul Galati).

Agrana mai detine in Romania doua fabrici de zahar la Buzau si Roman, fiind prezenta pe piata prin marcile Margaritar si Coronita.

Agrana Zucker este cel mai mare producator de zahar din Europa Centrala si de Est, potrivit companiei, si mai are operatiuni in Europa in zona produselor pe baza de dextroza, preparatelor pe baza de fructe pentru industria lactatelor si sucurilor concentrate cu aroma de fructe.

Grupul austriac are afaceri anuale de aproximativ 3 miliarde euro, cu 55 de fabrici si 8.500 de angajati in 26 de tari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri