MedLife, unul dintre cei mai importanti jucatori din industria serviciilor medicale private din Romania, a inaugurat la Iasi a doua hiperclinica din zona Moldovei in urma unei investitii care depaseste 1 mil. euro.

Compania ajunge la un numar de 11 clinici de mari dimensiuni in Bucuresti si in tara si planuieste alte doua noi deschideri pana la finalul acestui an, in Constanta si Cluj-Napoca.

Clinica are o suprafata de 1.200 mp si ofera servicii de imagistica, analize de laborator, consultatii si investigatii complete.

“In urmatoarele doua luni, activitatea noastra in acest oras se va extinde prin achizitionarea unui laborator pentru analize medicale. In urma acestor investitii estimam ca un numar de 250 de pacienti pe zi vor apela la serviciile MedLife, urmand sa deservim aproximativ jumatate din populatia Iasului in urmatorii 3 ani”, a declarat Mihai Marcu, presedintele Consiliului de Administratie MedLife.

In noua clinica lucreaza aproximativ 100 de angajati. In prezent, MedLife are in Iasi o baza de 2.500 de abonati.

MedLife activeaza pe piata din Romania din 1996 si acopera toate zonele de activitate medicala: ambulatoriu, spitale, maternitati, laboratoare, farmacii. Reteaua cuprinde 11 hiperclinici in Bucuresti, Timisoara, Brasov, Arad, Galati si Iasi, 8 laboratoare proprii de analize, 6 spitale in Bucuresti, Brasov si Arad, dintre care un spital de pediatrie, unul de ortopedie si unul de obstetrica-ginecolgie, 3 maternitati in Bucuresti si in tara, 30 de centre medicale generaliste in Bucuresti si in tara, 7 farmacii proprii reunite sub reteaua PharmaLife Med.

MedLife imparte o piata de jumatate de miliard de euro cu jucatori precum Regina Maria, Sanador, Medicover, Gral sau Medsana.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri