Companiile care au redus bugetele de training la debutul crizei realoca aceste sume in 2014 pentru pregatirea angajatilor, in conditiile in care desfasoara noi campanii de angajare, a declarat pentru wall-street.ro Petre Nicolae, managing partner in cadrul companiei de training si consultanta CBC Romania.

Vrei sa afli cele mai noi provocari si tendintele anului in domeniul resurselor umane? Stii care sunt cei mai importanti factori care influenteaza acest sector? Vrei sa fii la curent cu noutatile din piata muncii? Inscrie-te la cea de-a treia editie a conferintei HR 2.0, Tendinte si provocari in 2014, eveniment organizat de wall-street.ro miercuri, 28 mai. Petre Nicolae iti va raspunde la intrebari in cadrul evenimentului.

"Numarul de angajati va creste in acest an, deoarece se observa o dezghetare a tuturor pietelor, prin urmare, bugetele care in 2008-2009 au fost taiate, vor fi din nou alocate pentru training", a explicat Petre Nicolae.

Potrivit datelor companiei CBC, sumele anuale alocate pentru pregatirea angajatilor difera in functie de nivelul pe care il ocupa angajatul in companie, de la 1.200-1.500 de euro pentru pozitii de executie la 1.500-2.000 de euro pentru pozitii de middle management si ajung la 4.000 de euro pentru functii din managementul de top.

"Companiile vor investi in continuare in departamentele implicate direct in procesul de productie si vanzari. De asemenea, departamentele de suport care interactioneaza direct cu clientii, beneficiaza in continuare de training de comunicare, customer care, planificare si organizare", a adaugat seful CBC Romania.

Cum sa fii fericit la job?
Citeste si: Cum sa fii fericit la job?

Mai mult, acesta considera ca in ciuda impresiei ca online-ul isi face loc in acest domeniu si cursurile clasice pierd teren, "nu este fireasca o migrare spre trainingul online".

"Catre online se indreapta mai mult persoanele care doresc sa «bifeze» un training fara sa aloce foarte mult timp pentru acesta. Cursantii pe care ii targetam noi si care sunt prezenti in cursurile CBC, sunt aceia care valorizeaza nu doar informatia primita, ci si experienta trainerului si interactiunea cu ceilalti cursanti. Prin urmare, in business-ul nostru nu este resimtita influenta training-ului online. (...) Nu este fireasca o migrare spre trainingul online, mai ales in domeniul trainingului pentru top management. Managerii de top care isi doresc cu adevarat sa se dezvolte vor aloca intotdeauna timp pentru a fi prezenti in sala, pentru a interactiona si a aplica sub supravegherea unui consultant ceea ce invata", a completat Petre Nicolae.

CBC Romania, condusa de Petre Nicolae, este o companie specializata in training, assessment center, consultanta in management strategic, coaching - mentoring, recrutare si head-hunting.

Pe piata locala de training mai activeaza Ascendis, Achieve Global, Hart Consulting, Accelera.

Eurofin: Siguranta la locul...
Citeste si: Eurofin: Siguranta la locul de munca, o problema nationala!


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Cat de important este brandul de angajator in procesul de recrutare?