Franco Del Fabbro a preluat incepand cu aceasta luna conducerea producatorului de ciocolata Heidi Chocolat, inlocuindu-l in functie pe Erwin Vondenhoff, cel care a ocupat aceasta pozitie din 2008.

Timp de mai bine de 20 de ani, Franco Del Fabbro a ocupat functia de director general si senior manager pentru pietele din Europa Centrala si de Vest in cadrul Kraft Foods, parte din Mondelez Interantional.

“Sunt foarte entuziasmat sa ma alatur echipei Heidi intr-un moment atat de important in istoria brandului. Anul acesta sarbatorim 20 de ani de existenta a companiei. Oportunitatea de a transforma Heidi intr-un brand premium si unic la nivel global, prin intarirea prezentei pe piata internationala, este o experienta unica”, a precizat Del Fabbro.

Heidi Chocolat

Prezenta in 48 de tari, Heidi Chocolat a fost fondata in anul 1994 de catre familia elvetiana Laederach, proprietarul companiei Confiseur Laederach AG, un producator de produse de cofetarie si ciocolata premium. In aprilie 2013, Heidi Chocolat a devenit parte a KEX Confectionery. Compania detine o capacitate de productie situata in Pantelimon, langa Bucuresti, cu peste 350 de angajati.

In Romania, consumul anual de ciocolata este de circa 1,75 kg per persoana. Spre comparatie, consumul de ciocolata este de 11,9 kg per capita in Elvetia, 9,9 kg in Irlanda, Marea Britanie – 9,5 kg, Austria – 8,8 kg, Belgia – 8,3 kg, Germania – 8,2 kg, Norvegia – 8 kg, Danemarca – 7,5 kg, Canada – 6,4 kg si Franta – 6,3 kg.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri