Producatorul de cosmetice si produse pentru curatenia casei Farmec Cluj-Napoca intentioneaza sa se pozitioneze pe piata produselor pentru barbati in urmatorii doi ani, prin lansarea gamei Gerovital H3 for Men, care contine 15 produse.

Directorul de marketing al Farmec, Ioana Borza, a declarat, joi, intr-o conferinta de presa, ca noua gama cuprinde 15 produse, Gerovital H3 for Men, target-ul fiind reprezentat de barbatii din mediul urban cu varste cuprinse intre 20 si 50 de ani, cu educatie si venituri medii si superioare.

"Noi facem de peste 50 de ani produse cosmetice pentru femei si stim exact ce isi doresc acestea. Noua gama pentru barbati cuprinde 15 produse, de la gel de dus la crema de ras, sampon sau deodorant. In urma lansarii noi game, intentionam sa ne pozitionam la nivel national in urmatorii doi ani intre primele trei firme de pe piata, unde noi nu suntem prezenti. Ca si target, este vorba despre barbatii din mediul urban cu varste cuprinse intre 20 si 50 de ani, cu educatie si venituri medii si superioare”, a spus Borza, potrivit Mediafax.

Potrivit acesteia, pentru lansarea noii game specialistii Farmec au studiat particularitatile pielii barbatilor, in conditiile in care aceasta este cu 20 la suta mai groasa decat cea a femeilor, are un grad mai ridicat de colagen si sebum, iar ridurile la barbati apar mai tarziu decat la femei, dar sunt mai pronuntate.

Vanzari mai mari si planuri pentru export

Produsele din noua gama pentru barbati vor fi exportate in special pe pietele din Ungaria, Polonia sau Orientul Indepartat, a mai precizat directorul de marketing al Farmec. Ca urmare a lansarii de noi produse si a extinderii gamelor existente, in primul semestru al acestui an vanzarile producatorului de cosmetice si produse pentru curatenia casei Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 6,13%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, la 75,2 milioane lei (17,1 milioane euro).

In primele sase luni ale anului trecut cifra de afaceri a companiei a fost de 70,8 milioane lei. Farmec este cel mai mare producator roman de cosmetice, cu aproximativ 600 de angajati. Din 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii Gerovital.

Produsele companiei ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia si Canada. In ultimii doi ani, strategia de export a fost focusata pe consolidarea distributiei in tarile din regiune, precum Ungaria, Polonia si Republica Moldova.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri