A 16-a editie a Business Days va reveni la Iasi dupa doi ani, in perioada 1-2 octombrie, cu un program complex de actiuni si speakeri de top, conform traditiei sale formate in ultimii patru ani.

Desfasurat in cadrul Centrului de Evenimente din incinta complexului Palas Mall, Iasi Business Days va reuni, ca si in cazul editiilor de pana acum, un numar de aproximativ 1000 de antreprenori, middle si top manageri, profesionisti si specialisti din diverse arii de business, precum avocati, medici, contabili etc.

“Iasi Business Days va fi un eveniment cu rasunet international, de care te vei bucura daca decizi sa faci parte din el sau te vei intrista daca iei decizia sa stai deoparte, dar vei vedea rezultatele imediate pe care concurenta sau prietenii tai o vor avea in urma participarii la ea”, arata Laszlo Pacso, manager de proiect. „La nivel national detinem cateva recorduri absolute, greu de doborat: cel mai mare numar de participanti, cea mai calitativa audienta dintre evenimentele de business, cel mai mare numar de speakeri de top, specialisti, experti, consultanti, manageri de top, expati, oficialitati cu care te poti intalni pe metru patrat pe durata celor doua zile, singurul eveniment din Romania unde tichetele de acces sunt multipass, singurul eveniment din Romania unde poti experimenta 5 moduri diferite de generare de oportunitati, fiecare cu mecanisme de masurare concreta a rezultatelor si a eficientei. Toate astea pentru cel mai bun raport investitie/calitate/beneficii”, mai spune
Laszlo Pacso.

Evenimentul de la Iasi va continua succesul editiei anterioare, desfasurata la Cluj, care a inregistrat peste 1.300 de participantii provenind din domenii precum comert (15,5%), servicii profesionale (11%), IT (10,7%), banci si institutii (7,9%), online (4,5%), publicitate (4,1%) etc.

Cel mai amplu eveniment de afaceri din Romania este singura manifestare de profil din tara noastra care realizeaza o cercetare de piata si interviuri cu o luna si jumatate inainte de a desena programul, pentru a identifica cat mai exact nevoile si provocarile mediului de business din regiune. Temele manifestarilor sunt alese in urma analizei rezultatelor cercetarii.

7 motive pentru care Iasi Business Days aduce valoare in dezvoltarea fiecarui participant:

- Calitatea speakerilor, prezenti pentru a te inspira si pentru a te ajuta sa-ti dezvolti abilitatile de management si antreprenoriale, prin exemple din propria lor experienta;

- Numarul mare de specialisti, experti si consultanti din diverse domenii, prezenti pentru a te ajuta sa gasesti solutii si raspunsuri la problemele si provocarile cu care te confrunti;

- Participarea speakerilor straini, care vor prezenta concepte de ultima ora la nivel international in cadrul conferintelor, dar si al Masterclass-urilor;

- Tipuri de acces adaptate bugetului, interesului si timpului fiecaruia;

- Este singurul eveniment din Romania care are tipuri de acces MULTIPASS, ce permite intrarea cu acelasi badge pentru mai multe persoane, dar nu in acelasi timp;

- Este singurul eveniment in care toate manifestarile sunt filmate si inregistrate, permitand astfel celor care nu au putut merge la o anumita manifestare pentru ca au ales alta, sa poata achizitiona fie acces online premium pe platforma video Business Days TV, unde pot vizualiza workshopurile la care nu au fost, fie pot achizitiona DVD-ul cu inregistrarea manifestarii, direct din magazinul online Business Days, imediat ce sunt disponibile;

- Evenimentul este transmis live (conferintele si mesele rotunde), astfel incat oameni de afaceri din alte colturi ale tarii care nu pot fi prezenti pot vedea si intelege care sunt preocuparile mediului de business din regiune.

In cadrul Iasi Business Days va fi lansat numarul al treilea al revistei Business Days Magazine, care va fi distribuita gratuit participantilor la eveniment.

Costurile tichetelor de acces precum si formularul de inscriere se gasesc pe pagina dedicata. Tipurile de acces BASIC si PREMIUM sunt MULTIPASS si permit intrarea la eveniment cu acelasi badge pentru mai multe persoane, nu in acelasi timp. Studentii beneficiaza de 50% reducere pe baza carnetului de student, insa pentru ei exista un numar limitat de locuri.

Printre speakerii invitati ai acestei editii se numara personalitati care au un cuvant de spus in lumea afacerilor, precum Giorgio Fabbri, Radu Georgescu, Paul J.R. Renaud, Aco Vidovi, Marius Ghenea, Felix Patrascanu, Dragos Anastasiu, Dragos Paval, Dan Zaharia, Vasile Armenean, Dan Fiterman, Sergiu Negut, Florentin Banu, Madi Radulescu, Amalia Sterescu, Doina Cepalis, Adrian Cioroianu si multi altii.

Iasi Business Days este organizat cu sprijinul partenerilor sai: Raiffeisen Leasing, EY, Baker Tilly, Fan Courier, AON, Unicredit Tiriac Bank, Intel, DPD, Microsoft, SRB, United Business CENTER, Palas Mall, Tehnopolis, Aeroport Iasi, BrandFusion, Arobs, Genoveva Hossu, Toyota, Autonom Rent-a-Car, HostWay, MMC, TUI Travel Center, Peroni Italy, Aqua Carpatica, Timisoara Toastmasters, Dallmayr Kaffee, Casa de Vinuri Cotnari, BittNet, DaedalusMillwardBrown, Universul Juridic, Fotograful oficial: Business Channel, Soft Expert, Buticul de Inspiratie by Dana Tudor s.a.

Parteneri media: wall-street.ro, Romania Libera, Manager Express, 9am, Digi24 Iasi, Radio ZU , Cariere, AvocatNet.ro, Business24.ro, Ziare.com, Manager.ro, Business Woman, StartUps.ro, BestJobs.ro, Femei in Afaceri, Jurnalul de Afaceri, Editura Amaltea, FoodNews.ro, Akcees, StartUp Week-end, Colors in Projects, BizzClub, Retail FMCG, Transilvania Business, Radio Romania Iasi, Evenimentul de Iasi, Ziarul de Iasi, Ora de Iasi, Agenda de Iasi, United Business Center, Anis, Coaching4You, Stagii pe bune, Iasi4u, Euronest, Romanian Startups, AiSucces.ro , Mass Media Consulting s.a.

Iasi Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociatia Dezvoltatorilor de Solutii de Comunicare Online) si Newfield Consulting, avand ca si co-organizator compania MMC (Marin Marketing Companies) fondata de Liana Marin.
ADeSCO este o organizatie non-profit al carei scop este acela de a crea o cultura antreprenoriala sanatoasa si durabila in Romania.

Contact presa:
codruta.nicolescu@businessdays.ro | +40-741-163700 | Director Executiv ADeSCO
liana.marin@massmediaconsulting.ro | +40-741-753929 | Fondator MMC

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri