Desi anul 2014 este unul “dublu – electoral”, programul national de reabilitare termica a inregistrat un regres in prima parte a acestui an, lucru resimtit de aproape toti jucatorii din piata de materiale de constructii, sustin reprezentantii Duraziv, unul dintre cei mai mari producatori din piata de profil.

“Pentru jucatorii din piata, perioada de vara este influentata de bugetele alocate de stat pentru proiectele de termoreabilitate si de investitiile private in constructii noi, importante. In ciuda perioadei electorale pe care o parcurgem, anul acesta, programul national de reabilitare termica a inregistrat un regres, resimtit de toti jucatorii din piata de materiale de constructii. Asteptarile tuturor jucatorilor din piata au fost mai mari decat realitatea. De asemenea, mult mai acut decat in ceilalti ani, resimtim si lupta care se duce la nivel de prim pret intre producatori si chiar intre revanzatori, incluzand aici si retelele de bricolaj”, potrivit informatiilor furnizate wall-street.ro de catre Duraziv.

Potrivit Duraziv, sunt regiuni in care se construieste intens, cum ar fi zonele limitrofe din sudul Capitalei, unde investitorii privati dezvolta zone rezidentiale. “Aceste cazuri izolate nu au suficienta amploare incat sa sustina piata de constructii. Mai mult, exista in piata un stoc important de locuinte, care isi gaseste cu greu comparatori, iar proiectele mari, precum centrele comericale, sunt rare si la inceput. In schimb, renovarile se mentin pe un trend crescator, dar veniturile din volumele rulate pe acest segment nu pot suplini lipsa banilor publici pentru proiecte de anvergura”.

Intrebati de wall-street.ro cum au evoluat vanzarile Duraziv pe perioada verii, reprezentantii companiei patronata de omul de afaceri Daniel Guzu sustin ca acestea au fost comparabile cu cele de anul trecut. “In ciuda faptului ca business-ul nostru este influentat si de vreme, iar anul acesta am avut o vara capricioasa, cu multe ploi, vanzarile pe B2B au crescut simtitor fata de vara trecuta. Anul acesta am inceput deja sa culegem roadele investitiilor facute in divizia de vopsele. Astfel, am inregistrat cresteri importante ale vanzarilor realizate pe masinile de colorat din showroom-urile pe care le avem impreuna cu partenerii nostri. Finalul anului 2014 ne dorim sa ne aduca o usoara crestere a business-ului, insa depindem de foarte multi factori, cea mai mare parte a lor imposibil de controlat de noi, asa incat este greu de facut o previziune foate exacta. Piata ne asteptam sa stagneze la nivelul atins anul trecut”, sustin reprezentantii Duraziv.

Duraziv, afaceri in crestere cu 10% in primul semestru

Duraziv, unul dintre cei mai importanti producatori de materiale de constructii, a anuntat o crestere a vanzarilor totale de peste 10% in primele sase luni ale anului, in conditiile in care toate pietele pe care activeaza compania stagneaza sau sunt in scadere.

Cea mai dinamica evolutie au inregistrat-o produsele de finisaj – vopsele lavabile si tencuielile. Daca tendinta se mentine, aceasta divizie este preconizata sa genereze o treime din cifra de afaceri la finalul anului.
Duraziv este unul dintre cei mai importanti producatori de materiale de constructii din Romania, companie care a inregistrat anul trecut afaceri de 16,6 milioane de euro, in usoara scadere fata de nivelul inregistrat in anul 2012, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finante.

Principalii concurenti ai Duraziv la nivel local sunt AdePlast, Henkel (Ceresit) si Baumit

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri