Tuborg va investi circa 50 milioane de euro in perioada 2006 - 2007 pentru extinderea fabricii din Bucuresti, ceea ce va duce la dublarea capacitatii de productie la circa 2,3 milioane hectolitri pe an, la nivelul anului 2011.

La ora actuala, URBB are o capacitate de productie de circa 1,2 milioane de hectolitri, maximul productiei fiind atins in 2005. Compania produce marcile de bere Tuborg, Carlsberg, Skol si Holsten, precum si bautura necarbonatata Orangina.

Oficialii United Romanian Breweries Bereprod (URBB) - Tuborg Romania au mai anuntat ca producatorul a inregistrat o crestere de 30% a vanzarilor in primul trimestru din acest an. "Pe primul trimestru al anului in curs am inregistrat o crestere cu 30% in volum a vanzarilor de bere, fata de aceeasi perioada a anului trecut, depasind astfel cu 10% obiectivul fixat", a declarat pentru Rompres directorul de marketing al companiei, Catalin Ignat.

Pentru perioada verii, cea mai mare pondere la vanzari o va avea berea la sticla, care reprezinta circa 60% din cantitatea de bere produsa, urmata de berea la cutie (14% din cantitatea produsa) si cea la draught (sapte la suta din cantitatea totala).

Compania produce si bere la PET, urmand tendinta de crestere a acestui segment, care urmeaza sa ajunga la o cota de piata de 40 45% in urmatorii ani, in crestere cu circa 12%. "In ceea ce priveste ambalajul tip PET, singurul brand din portofoliul nostru care este comercializat si in aceasta varianta de ambalaj este Skol, iar procentul este de aproximativ 30% din cantitatea totala de bere Skol pe care o producem", a mai precizat reprezentanul URBB.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri