Fan Courier, unul dintre jucatorii principali pe piata de curierat, estimeaza ca anul acesta peste 30% din volumele transportate vor fi generate de magazinele online, dublu fata de 2013.

Nadir Balasel va fi speaker la retailArena, eveniment organizat de wall-street.ro intre 4 si 6 noiembrie la hotel Howard Johnson din Bucuresti.

"Daca anul trecut puteam estima ca circa 10-15% din volumele transportate si sortate prin Fan Courier, sunt generate de firmele online, anul acesta cu siguranta vom depasi 30%, avand contracte cu cei mai mari clienti cu vanzari in online. Cifra cred ca o vom depasi cu perioada Black Friday, la final de noiembrie, si sezonul sarbatorilor de iarna, o perioada in care sunt generate volume mari de expeditii si implicit de vanzari", a declarat, pentru wall-street.ro, Nadir Balasel, deputy director Fan Courier.

De Black Friday, Fan Courier promite sa livreze intr-o zi si jumatate

Pentru Black Friday 2014, compania de curierat promite ca timpul mediu de livrare va fi de o zi si jumatate. In acest sens, Fan Courier a inceput pregatirile pentru evenimentul din noiembrie in urma cu 6 luni si a cumparat astfel 8 tir-uri, 10-15 camioane si mai multe masini de curierat pentru transportul in Bucuresti. Balasel sustine ca de Black Friday 2014 volumele vor fi de doua ori mai mari fata de 2013.

"Anul trecut, timpul mediu de livrare a fost de 2 zile-2 zile si jumatate. A fost un pic deranjant. Unele magazine si-au informat clientii ca primesc o marfa care de fapt nici macar nu era ambalata. Speram sa nu mai avem intarzieri si sa nu mai cream neplaceri in piata vizavi de sosirea unui colet. Anul acesta noi speram sa fie 1 zi si jumatate. Vom face livrari si sambata si speram sa nu fim nevoiti sa facem livrari si duminica", a spus deputy directorul Fan Courier.

In perioda octombrie-noiembrie-decembrie, nimeni nu are concediu, nimeni nu are zile libere.

Astfel, compania va avea o echipa care va lucra pe timpul noptii pentru a incepe livrarile dimineata. "Pentru Black Friday vor lucra toti angajatii. In perioda octombrie-noiembrie-decembrie, nimeni nu are concediu, nimeni nu are zile libere, toata lumea este pe baricade", a completat Nadir Balasel.

Totodata, Balasel a mentionat ca anul viitor se asteapta ca 35%-40% din volumele de transport sa fie pentru clientii care vand online. Tot in 2015, Fan Courier vrea sa deschida un centru de sortare la Brasov, aflat pe un teren de aproape 30.000 de mp.

In plus, Nadir Balasel spune ca anul viitor va implementa un proiect de POS mobil, astfel incat clientii sa poata alege daca ramburseaza cash sau cu cardul.

"Exista acel moment in care soseste curierul, te bucuri ca ai coletul, dar iti dai seama ca nu ai tot cash-ul, cobori, cauti un bancomat, te intorci, timp pierdut si pentru client, si pentru curier pentru ca sta foarte mult la o livrare de acest gen si pierde foarte mult timp pentru livrarile ulterioare", explica deputy directorul Fan Courier.

Astfel, el mai spune ca in prezent incasarile din vanzarile online sunt cash, pentru ca nu exista incredere si nu exista nici posiblitatea de a plati cu cardul, dar cu toate acestea cererea din piata pentru plata cu cardul este mare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri