Clientii Starbucks din Statele Unite vor putea sa comande si sa isi plateasca cafeaua inainte de a o ridica din cafenea, incepand de anul viitor. Aceasta miscare revolutionara vine la putin timp dupa introducerea comenzilor bazate pe scanarea codurilor QR in Coreea de Sud, o alta inovatie in materie de plati.

Esti interesat de tehnologia contactless si de ultimele inovatii in banking? Te poti inscrie la a treia editie a conferintei Banking 2.0, eveniment organizat de wall-street.ro in 28 octombrie. Inscrierile au inceput deja. Participarea este GRATUITA.

In vara, Starbucks a lansat in Coreea de Sud sistemul de comenzi in cele 600 de cafenele din tara pe baza unei aplicatii mobile si a codurilor QR. Sud coreeni au posibilitatea sa isi plateasca cu telefonul mobil comanda facuta, asa cum reiese din filmul de mai jos.

Acum, Starbucks introduce in premiera si in Statele Unite, in regiunea Portland, sistemul Mobile Order and Pay, ceea ce va permite clientilor sa isi plaseze comenzile inainte de a-si ridica produsele din cafeneaua Starbucks selectata.

“Comenzile mobile vor aduce confort, frecventa si rapiditate in servire, fiind cel mai rapid si usor mod prin care un client poate sa comande, sa plateasca si sa isi ridice comanda. Starbucks planuieste sa lanseze Mobile Order and Pay in 2015 pe tot teritoriul Statelor Unite", au declarat reprezentantii Starbucks, companie care a setat trendul in ceea ce priveste comertul mobil si inovatiile in retail.

Programul de fidelitate Starbucks a fost de asemenea imbunatatit pentru utilizatorii aplicatiei mobile.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri