Saint Gobain Construction Products, divizia producatoare de materiale de constructii a grupului francez Saint Gobain, mizeaza in acest an pe o crestere a afacerilor de 3 – 5%, pe o piata care inca se scalda intr-o incertitudine, pe fondul lipsei investitiilor si a revitalizarii consumului din ultimii ani.

Afacerile Saint Gobain Construction Products s-au ridicat anul trecut la circa 63 de milioane de euro, iar pentru anul in curs compania mizeaza pe o crestere de cel mult 5%, au precizat reprezentantii companiei intr-un interviu acordat wall-street.ro.

“Ne asteptam la o crestere de cel mult 5%, asta dupa ce anul 2014 a fost unul atipic pentru piata constructiilor de la noi. Speram ca piata sa ne ajute dupa un inceput bun, dar marcat de o vara nu foarte favorabila pentru business”, a declarat Constantin Hariton, directorul general Saint Gobain Construction Products.

Vanzarile diviziei de materiale de constructii reprezinta circa 40% din vanzarile totale ale grupului in Romania. La nivelul anului trecut compania franceza a inregistrat un avans al afacerilor de 5%, la 158 de milioane de euro. Divizia de materiale de constructii a producatorului francez gestioneaza la nivel local activitatea brandurilor Rigips, Isover, Weber si Pam.

Potrivit acestuia vanzarile provenite din retelelor de bricolaj se vor ridica in acest an la 35% din total, diferenta fiind acoperita de distributia traditionala si de sectorul B2B. “Ponderea vanzarilor in marile lanturi de bricolaj a crescut puternic in ultimii ani. Daca in anul 2008 vanzarile catre DIY reprezentau circa 22% din total, astazi ele depasesc 35%”, a spus Hariton.

Despre planurile Saint Gobain Rigips la nivel local si viziunea grupului despre piata locala a constructiilor, intr-un interviu pe larg cu Constantin Hariton care va fi publicat in editia de maine.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri