Producatorul de electrocasnice Arctic va investi 7,7 milioane euro in dezvoltarea capacitatii de produtie, in implementarea sistemelor de calitate si achizitia de utilaje, iar 1,4 milioane euro vor fi alocati pentru constructia de cladiri si depozite, au declarat vineri reprezentantii companiei.
In urma investitiilor actuale, oficialii Arctic tintesc cresterea productiei la 1,5 milioane de unitati anual, a declarat pentru NewsIn directorul de marketing Arctic, Monica Iavorschi.

in 2005, compania a produs 900.000 unitati si a atins un record in productia zilnica de 3.700 de unitati. Compania produce frigidere, aragazuri, masini de spalat, aspiratoare si televizoare, iar mai mult de jumatate din productie a fost exsportata, principalele piete fiind in Franta, Germania, Spania, Marea Britanie, Austria si Grecia.

Capacitatea de productie a crescut si in 2006, iar oficialii companiei estimeaza ca va atinge un milion de unitati pana la sfarsitul anului
Arctic a fost infiintata in 1968, iar in 1970 a inceput productia de frigidere la Gaesti. Grupul turc Arcelik a cumparat Arctic in 2002. in perioada 2002-2005, grupul Arcelik a investit in fabrica Arctic de la Gaesti 35 milioane de euro, care au dus la triplarea capacitatii de productie, a exporturilor si a cifrei de afaceri.

Anul 2005 a reprezentat pentru Arcelik o crestere rapida, cu produse care au intrat pe pietele a peste 100 de tari din intreaga lume, sustin oficialii companiei. Pana in anul 2010, Arcelik si-a propus sa devina unul dintre cele mai puternice 10 branduri din lume pe segmentul electrocasnice. Arcelik a vandut in anul 2005 peste 8,2 milioane de produse electrocasnice, cu 10% mai mult comparativ cu anul 2004 si a inregistrat o cifra de afaceri de 3,1 miliarde euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri