Clientii romani nu mai tin cont de perioada nationala de reduceri existand un apetit crescut pentru promotii pe toata perioada anului, considera retailerii de imbracaminte si incaltaminte prezenti la conferinta retailArena – Innovation in Retail, eveniment organizat de wall-street.ro si retail.ro in parteneriat cu MasterCard.

“Nu se mai tine cont de mult de perioada nationala de sold-uri. Exista un apetit crescut pentru promotii. Impactul asupra business-ului este insa unul negativ, afecteaza afacerile. Incercam sa facem fata miscarilor din piata. Varianta ideala ar fi ca dupa ce ai reusit sa vinzi mai mult de 50% din stoc sa incepi sa te gandesti la o perioada de reduceri”, spune Cornelia Nicolae, country manager Stefanel.

La randul sau, Victor Tighinean, country manager Ecco Shoes, sustine ca 90% din vanzarile online ale brandului de incaltaminte se realizeaza in perioada de reduceri. In prezent, reteaua Ecco Shoes numara 20 de magazine, vanzarile online reprezentand 10% din vanzari. “Tendinta pentru anul viitor in vanzari online in SUA si Europa se indreapta spre un 15% din business, ne apropiem si noi de aceasta cifra”, a adaugat Tighinean.

Chiar daca LPP Fashion, companie care gestioneaza branduri precum Reserved sau Mohito, nu este prezent momentan in comertul online, Alina Bistreanu, director general, sustine ca platformele de socializare de tipul Facebook au reprezentat o modalitate de a atrage clientii din zona online in magazinele traditionale.

“In cazul LPP cifra de afaceri realizata in cadrul reducerilor este undeva la 30% din totalul anual. Nu doar pretul este important in alegerea unui produs. Conteaza si designul, calitatea, sunt factori care cumuleaza decizia de cumparare. Este evident ca tendinta merge in zona de online. Avem in perspectiva o platforma online pentru LPP. Pana acum am atras clientii din online in offline prin promotii de pe retelele de socializare”, a spus Alina Bistreanu.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri