Explozia digitalului suprapusa cu recesiunea a dus la crearea unei perioade a adevarului, considera Razvan Orbulescu, director de marketing al Friesland Romania.

Razvan Orbulescu a comentat in cadrul retailArena ca la nivel de consummator dinamica este cu totul alta ca urmare a mediului digital. “Consumatorul este mult mai informat, mult mai critic si mai putin singur. Daca te gandesti ca vrei sa vinzi unui consummator descoperi ca de fapt vinzi unei gasti de consumatori in care o parte sunt experti in ce vinzi tu”, a spus directorul de marketing al Friesland Campina.
El a adaugat ca daca in 2007-2008 punei ceva pe TV si vindeai oricum, acum nu mai este asa, trebuie sa oferi ceva autentic “sa fii fidel brandului pe care il ai”.

Conferinta RetailArena - Innovation in Retail este organizata de wall-street.ro cu sprijinul MasterCard, PayU si Evozon. Borsec, Carrefour, Syscom Digital, FAN Courier, Millward Brown si Okian sunt sponsorii evenimentului.


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Miele Romania a vandut in 2018 de 8,5 mil. euro, in crestere cu 35%