Franta, o tara in care peste o treime din produsele comercializate in retail sunt marci private (private label – engl.) se confrunta cu o mare problema legata de cresterea numarului de produse produse sub brand propriu, a declarat Jean Valvis, presedintele Valvis Holding, unul dintre cei mai cunoscuti antreprenori din Romania, in cadrul conferintei RetailArena – Innovation in Retail, organizata de catre wall-street.ro cu sprijinul MasterCard, PayU si Evozon, eveniment sustinut si de catre Borsec, Carrefour si FAN Courier.

“No-Name-urile ajung sa omoare producatorii in Franta. Retailerul nu investeste, nu comunica nimic, el doar vinde. Desi am primit nenumarate cereri, eu nu voi face niciodata un private label. Retailerul va primi un private label cu bratele deschise, dar nu va miza niciodata pe calitatea produselor. Exista minciuni pe piata. Private label se prezinta acolo unde supracapacitatea instalata de produse devine o comoditate”, a declarat Jean Valvis.

Intrebat de evolutia vanzarilor Aqua Carpatica, brand de apa minerala pe care il imbuteliaza si distribuie, Valvis a precizat ca anul acesta vanzarile companiei vor creste cu 40%. “Aqua Carpatica merge foarte bine”, a declarat presedintele Valvis Holding.


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Cati bani da Guvernul unei firme pentru promovarea la export?