Intr-un context in care digitalul prinde avant, nu doar retailerii trebuie sa aiba o prezenta tot mai activa online, ci si produsul trebuie sa comunice in mediul virtual cu potentialii consumatori. Cele mai noi tendinte, dar si studii de piata in domeniu au fost discutate in cadrul conferintei RetailArena - Innovation in Retail, organizata de wall-street.ro cu sprijinul MasterCard, PayU si Evozon.
Mai multe articole din sectiunea Companii »
VIDEO Ce se va întâmpla în cazul în care contraofensiva Ucrainei nu...
ANAF va publica "lista ruşinii" în această lună. Cine riscă să îşi...
Elevii, filmaţi non-stop la ore, ţinuţi în detenţie sau suspendaţi...
VIDEO Ce este sindromul impostorului. Psihologul Gabriela Maalouf,...
Gabriela Cristea, acuzații dure la adresa unei învățătoare. Ce s-a...
UPDATE: Guvernul a stabilit „înghețarea” prețului polițelor RCA,...
VIDEO Johnson & Johnson şi produsele care ar fi provocat cancer....
Alin, iubitul fostei ispite Dana de la Insula Iubirii, ar fi fost...