Ne mandrim cu aceste rezultate excelente, ce reflecta consolidarea afacerii companiei MOL Romania. Daca anul trecut ne-am axat pe finalizarea integrarii retelei Shell si majorarii volumului mediu de combustibil vandut, in acest an eforturile noastre s-au indreptat catre eficientizarea si optimizarea retelei de benzinarii in intreaga tara. Totodata, cresterea s-a datorat si produselor si serviciilor de calitate pe care le oferim clientilor nostri, fapt care ne situeaza in topul preferintelor romanilor, a declarat Zsolt Szalay, CEO MOL Romania.
Compania are o cota de piata de 13%, fiind al doilea jucator pe piata romaneasca de profil in ceea ce priveste volumul de vanzari retail de carburant.
MOL Romania a investit pana acum peste 150 de milioane de euro in reteaua de benzinarii. Anul acesta, MOL isi va mai extinde reteaua prin investitii Greenfield, construind inca 3 noi statii. Reteaua MOL Romania cuprinde 138 de statii in intreaga tara. Pentru 2007, compania apreciaza o investitie de 12 milioane de euro in extinderea si optimizarea retelei.
Compania isi va concentra activitatea pe divizia de retail, urmarind eficientizarea maxima a retelei de benzinarii, acoperirea nationala corespunzatoare, cresterea numarului de carduri de carburanti, fidelizarea clientilor existenti si castigarea unor clienti noi printr-un portofoliu de produse si servicii de o foarte buna calitate.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: