MOL Romania a inregistrat, in primele 6 luni ale acestui an, o cifra de afaceri de aproximativ 263 de milioane de euro, in crestere cu peste 60% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Vanzarile de combustibil MOL au crescut cu 49,4% in raport cu primul semestru al anului 2005, iar vanzarile magazinelor din benzinarii cu 38,4% fata de acceasi perioada.

Ne mandrim cu aceste rezultate excelente, ce reflecta consolidarea afacerii companiei MOL Romania. Daca anul trecut ne-am axat pe finalizarea integrarii retelei Shell si majorarii volumului mediu de combustibil vandut, in acest an eforturile noastre s-au indreptat catre eficientizarea si optimizarea retelei de benzinarii in intreaga tara. Totodata, cresterea s-a datorat si produselor si serviciilor de calitate pe care le oferim clientilor nostri, fapt care ne situeaza in topul preferintelor romanilor, a declarat Zsolt Szalay, CEO MOL Romania.

Compania are o cota de piata de 13%, fiind al doilea jucator pe piata romaneasca de profil in ceea ce priveste volumul de vanzari retail de carburant.

MOL Romania a investit pana acum peste 150 de milioane de euro in reteaua de benzinarii. Anul acesta, MOL isi va mai extinde reteaua prin investitii Greenfield, construind inca 3 noi statii. Reteaua MOL Romania cuprinde 138 de statii in intreaga tara. Pentru 2007, compania apreciaza o investitie de 12 milioane de euro in extinderea si optimizarea retelei.

Compania isi va concentra activitatea pe divizia de retail, urmarind eficientizarea maxima a retelei de benzinarii, acoperirea nationala corespunzatoare, cresterea numarului de carduri de carburanti, fidelizarea clientilor existenti si castigarea unor clienti noi printr-un portofoliu de produse si servicii de o foarte buna calitate.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri