Francezii de la Cacharel vor vanzari mai mari cu 15% in Romania in acest an

Brandul francez de imbracaminte si accesorii Cacharel estimeaza pentru acest an vanzari in crestere cu 15% pentru afacerile din Romania, potrivit lui Florin Leoveanu, brand manager al companiei.

“Vanzarile Cacharel in Romania au crescut de la an la an, trecand prin toate etapele specifice unei evolutii crescatoare: au existat si perioade de stagnare sau chiar de regres, depasite insa cu success”, se arata intr-un comunicat al companiei.

In cei sapte ani de activitate pe piata din Romania Cacharel a vandut peste 5.000 de costume si in jur de 6.500 de perechi de pantofi. Cele mai scumpe produse existente in magazine sunt costumele editie limitata, de exemplu costumul din 70% lana Cerutti si 30% matase, care ajunge la 3.300 lei.

Produsele care ajung in magazinele din Romania sunt fabricate in Franta, Italia, Turcia. Cele mai apropiate trei magazine Cacharel de Bucuresti sunt la Sofia, Kiev si Istanbul. Cacharel are un magazin in Baneasa Shopping City.

“Clientul roman si-a schimbat atitudinea comparativ cu anii trecuti. Acesta a devenit receptiv si deschis catre produsele si serviciile de lux, pretinzand grija si atentie maxima de la o companie. Nu este deloc inconstient la cumparaturi, ci prudent, studiind si testand oferta si fiind preocupat de investitia pe termen lung. Pretul are importanta in alegerea unui anumit produs, dar calitatea primeaza in fata pretului”, spune Florin Leoveanu.

Citeste si:
Cacharel inaugurează primul magazin de haine din România
Cacharel inaugurează primul...

Brandul Cacharel a fost creat in 1962 de catre Jean Bousquet, in Nimes, care a fondat in 1964 compania cu acelasi nume.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri