Kingfisher, cel mai mare retailer specializat in bricolaj la nivel european, va finaliza in luna martie a acetui an procesul de rebranding in Brico Depot al celor sapte magazine ramase inca Bricostore din Romania.

Kingfisher va reusi astfel ca pe parcursul unui an intreg sa dea jos siglele primului retailer de bricolaj din Romania, lantul francez de DIY Bricostore fiind primul retailer strain care a deschis un magazin de profil pe plan local. Pe 14 martie 2014, Kingfisher, cel mai puternic jucator din bricolaj din Europa, a inaugurat primele doua magazine Brico Depot din Romania – Brico Depot Pantelimon si Brico Depot Orhideea, asta dupa ce cu un an in urma britanicii achizitionasera operatiunile Bricostore din Romania, companie cu afaceri de circa 150 milioane de euro si 15 magazine la nivelul intregii tari.

Decizia finalizarii procesului de rebranding in primavara vine si in contextul in care compania va marca un an de prezenta in Romania, potrivit unor informatii obtinute de catre wall-street.ro, dar si a faptului ca intregul proces de modernizare se va realiza “cu usile deschise”, astfel ca cei care viziteaza magazinele (inca) Bricostore vor putea asista la schimbarea conceptului de magazin in “depozite” Brico Depot.

Kingfisher a reusit in 2014 sa modernizeze nu mai putin de 8 unitati Bricostore si sa le transforme in concepte Brico Depot. Daca in luna martie compania “testa” piata cu cele doua noi concepte de magazine – Brico Depot Pantelimon / Brico Depot Orhideea -, in toamna anului compania a transformat intr-un timp record inca sase unitati.

Ce magazine au intrat pe lista de modernizare a Kingfisher

Kingfisher a demarat deja transformarea celor sase magazine. Astfel, pe lista britanicilor vor intra magazinele Bricostore din Constanta, Calarasi, Braila, Drobeta Turnu Severin, Suceava, Focsani, dar si cel mai mare magazin al retelei – Bricostore Baneasa, din Bucuresti.

“Transformarea magazinelor in depozite Brico Depot a fost o adevarata provocare, iar sa reusesti sa transformi sase magazine in mai putin de doua luni este o adevarata performanta. Nu vorbim doar de o schimbare de nume, ci de o schimbare de strategie si abordare complet diferita pe piata. Inca de la deschiderea primelor doua spatii Brico Depot am facut adjustari. (…) Vom incheia anul cu opt spatii tranformate, restul de sase urmand sa fie finalizate in prima jumatate a anului viitor”, spunea Patrick Papot, directorul general Brico Depot Romania, la jumatatea lunii octombrie a anului trecut.

Kingfisher vrea 50 de magazine Brico Depot in Romania

Francezii de la Bricostore au deschis primul magazin de bricolaj din Romania in primavara anului 2002, moment care a marcat si intrarea oficiala pe piata a comertului modern cu materiale de constructii si amenajari pentru casa si gradina. Dupa inaugurarea magazinului Bricostore din Militari au urmat inaugurarile magazinelor Praktiker din Voluntari, dar si intrarea Dedeman pe piata magazinelor cu suprafete de vanzari mai mari.

Kingfisher are in plan sa se extinda puternic in Romania, urmand ca in cativa ani sa ajunga la 50 de magazine pe plan local. Planuri ambitioase au si Dedeman, dar si Praktiker, sub noua conducere, care isi propun extinderea teritoriala.

Piata de bricolaj este estimata la o valoare de 2 miliarde de euro, fiind dominata in prezent de catre jucatorii romani Dedeman, Arabesque si Ambient. Printre alti jucatori prezenti la nivel local se mai numara Leroy Merlin, Praktiker, Hornbach sau Mr. Bricolage.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri