Compania KMG International, fosta Rompetrol Grup, si-a planificat o scadere a cheltuielilor operationale de circa 130 milioane de dolari pana in 2018 intr-un program de eficientizare.Impactul estimat pentru anul in curs fiind de 30 milioane de dolari.

Obiectivele sunt incluse intr-un program realizat in acord cu strategia companiei de stat KazMunayGas, proprietarul KMG International, si a fondului national suveran al statului Kazakhstan, Samruk-Kazyna. "Programul va urmari si o reducere a cheltuielilor operationale si o crestere a profitabilitatii, efectul economic vizat fiind de aproximativ 130 milioane dolari pana in 2018 (30 milioane dolari in 2015)", se arata intr-un comunicat al KMG International, relateaza Mediafax.

Fondul Samruk-Kazyna a lansat in luna septembrie a anului 2014 un program de transformare a activitatilor si operatiunilor desfasurate de 300 de companii, inclusiv KazMunayGas, acesta vizand trei obiective majore, respectiv cresterea valorii activelor existente, optimizarea portofoliului si perfectionarea managementului corporativ. "Realizarea programului «Change for good» va permite atingerea unui nou nivel de dezvoltare a KMG International si o consolidare a pozitiei detinute de compania nationala KazMunayGas pe plan international", a declarat in comunicat declara Zhanat Tussupbekov, directorul general al KMG International.

KMG International este prima subsidiara a KazMunayGas care a inceput in 2014 programul de transformare a business-ului, se precizeaza in comunicat. KMG International detine in Romania rafinariile Petromidia si Vega si opereaza 746 puncte de comercializare a carburantilor. Compania are activitati si in state precum Franta, Spania, Republica Moldova, Georgia si Bulgaria.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri