Gregory's Romania, reteaua de restaurante de tip fast-food, isi va reduce capitalul social cu 6,3 milioane de lei prin anularea unui numar de 63.129.524 de actiuni, potrivit datelor publicate de companie in Monitorul Oficial.

In urma reducerii proportionale a detinerilor actionarilor, capitalul social va fi de 3,2 milioane de lei, iar valoarea unei actiuni va ramane de 0,1 lei.

Cotele de participatie raman neschimbate, structura actionariatului fiind: Gregory's Micromeals International Ltd. detine 44,7%, Xenisis Enterprises Ltd. - 31,5%, Prudent Investements Ltd. - 11,2%, Gregory's Mikrogeumata - 5,5%, Debvale Limited - 4,8%, restul de 2,3 % din actiuni fiind detinut de cinci persoane fizice.

"Tinand cont de faptul ca recuperarea investitiei pe un magazin se face intr-o perioada mai indelungata de timp, s-a inregistrat o pierdere contabila pana in acest moment. Pentru a respecta prevederile legale, Gregory's Romania a ales initial sa reduca capitalul social si apoi sa-l majoreze," a declarat pentru NewsIn directorul general Gregory's Romania, Cristian Mesaros.

Gregory's Romania a intrat pe piata in 2000 si in prezent detine o retea de 10 restaurante in Bucuresti."Cresterea de capital social se va face pentru a consolida si sustine dezvoltarea activitatii Gregory's Romania. Avem intentia sa mai deschidem inca doua locatii pana la sfarsitul anului. Incepand cu 2007 intentionam sa extindem reteaua si in principalele orase ale tarii in sistem de franciza", a completat Mesaros.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri