Parintii romani cumpara jocuri educative si pun accent pe utilitate

Romanii tin cont la alegerea cadourilor pentru copii de utilitatea produsului si masura in care ajuta la dezvoltarea personala, alegand in cele mai multe cazuri jocuri educative, precum puzzle-uri, jocuri de modelat, pictat sau cu cifre si cuvinte, arata un studiu al retailerului de jucarii Noriel, citat de Mediafax.

In topul preferintelor parintilor se mai regasesc jucariile de exterior si abia apoi plusurile, papusile si masinutele, se arata intr-un comunicat al companiei. Studiul, care a fost efectuat online, in mai, pe un esantion de 2.700 de persoane, mai releva ca jumatate dintre parinti le cumpara copiilor cadouri in fiecare luna.

Cu ocazia Zilei Copilului, de 1 iunie, 90% dintre parinti urmeaza sa cumpere un cadou, iar in 60% din cazuri copiii isi exprima clar dorinta in privinta acestuia. "Procesul prin care alegem un cadou s-a schimbat foarte mult in ultimii ani: suntem mai atenti la brand, utilitatea produsului, calitate si pret. Astfel cei care cumpara o jucarie sau un cadou se informeaza inainte, indeosebi parintii, si cauta produse educative, care sa dezvolte anumite aptitudini in functie de varsta si etapa de dezvoltare in care se afla copilul", a declarat in comunicat Cristian Constantinescu, CEO Noriel.

El a aratat ca firma a identificat inca din anii trecuti interesul in crestere pentru jucariile educative, astfel ca a investit mai mult in dezvoltarea acestui segment sub brand propriu. Parintii prefera de cele mai multe ori jucariile produse de branduri cunoscute, doar 20% dintre acestia raspunzand ca nu tin cont de acest criteriu.

Peste o treime din cele 2.000 de jucarii comercializate de Noriel sunt fabricate sub propriul brand. Desi cei mai multi (80%) se informeaza anterior unei achizitii pe website-urile magazinelor de jucarii, 60% fac achizitia din magazinele fizice specializate si aproape 40% fac achizitia online.

Citeste si:
Cum impulsionează închiderea școlilor și a grădinițelor vânzările...
Retailul de jucării: Cum...

In 2014, vanzarile de pe www.noriel.ro au inregistrat o crestere de 60% comparativ cu 2013, iar estimarile sunt ca trendul ascendent se va pastra in 2015. Potrivit lui Constantinescu, investitiile in dezvoltarea echipei de online vor creste.

Astfel, retailerul de jucarii a introdus optiune de comanda online, cu ridicarea produsului in oricare magazin din reteaua nationala. Compania a avut anul trecut afaceri de 25 milioane de euro, vizand pentru acest an sa-si tripleze vanzarile pe online, dar isi va extinde si reteaua de magazine cu unitati de mari dimensiuni. In prezent, lantul cuprinde 44 de magazine in 25 de orase.

Noriel detine o fabrica in Filipestii de Padure, in judetul Prahova, unde produce in special jocuri de societate si puzzle-uri, dar intentioneaza sa extinda gamele de produse. Actionarul majoritar al companiei este familia Constantinescu, restul actiunilor fiind detinute de fondul de investitii Axxess Capital.

Citeste si:
1 Iunie Ziua Copilului: Ce evenimente dedicate celor mici au loc în...
1 Iunie Ziua Copilului: Ce...
Sursa foto: Shutterstock
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri