Borsec

Borsec

Cel mai puternic brand din Romania este Borsec, marca aflata in portofoliul companiei Romaqua Group.

Romaqua a avut afaceri de 122,6 milioane de euro si un profit net de 2,58 milioane de euro in 2014. De asemenea, compania avea un numar mediu de 1.895 de angajati.

Dero

Dero

Pe locul al doilea in topul celor mai puternice branduri se afla detergentul Dero, din portofoliul Unilever South Central Europe.

Compania a avut afaceri de 186 milioane de euro si profit net de 220.000 de euro in 2014.

De asemenea, gigantul de bunuri de larg consum inregistra anul trecut un numar mediu de 252 de angajati anul trecut.

Gerovital

Gerovital

Pe locul al treilea in topul celor mai cunoscute branduri in Romania se afla Gerovital.

Farmec, compania clujeana care din 2008 detine drepturile pentru marca Gerovital, a avut anul trecut afaceri de 34,2 milioane de euro si un profit net de 1,77 milioane de euro.

Producatorul de cosmetice avea in 2014 un numar mediu de 624 de salariati.

Dorna

Dorna

Locul al patrulea in top este ocupat de apa Dorna, din portofoliul Coca-Cola HBC.

Producatorul de bauturi racoritoare a inregistrat anul trecut afaceri de 412,1 milioane de euro si un profit net de 23 de milioane de euro

Coca-Cola HBC a avut in medie 1.546 de angajati in 2014.

Arctic

Arctic

Arctic ocupa locul al cincilea in topul celor mai puternice branduri romanesti.

Producatorul de electrocasnice a avut anul trecut o cifra de afaceri de 341,2 milioane de euro si profit net de 26,1 milioane de euro.

Pentru compania din Gaesti au lucrat anul trecut in medie 2.463 de angajati.

Sursa foto: site-ul Arctic

Dacia

Dacia

Pozitia a sasea in topul celor mai puternice branduri apartine Dacia.

Automobile-Dacia, compania care detine brandul, a avut afaceri de 4,23 miliarde de euro, devenind anul trecut cea mai mare companie din Romania si inlocuind astfel Petrom. Pe de alta parte, profitul net al producatorului de masini a fost de 83,6 milioane de euro.

Compania a inregistrat un numar mediu de 14.063 de angajati.

Elmiplant

Elmiplant

Elmiplant se afla pe locul al saptelea in topul brandurilor romanesti.

Grecii de la Sarantis care detin marca au inregistrat afaceri de 41,6 milioane de euro si un profit net de 3,25 milioane de euro anul trecut.

Pe de alta parte, aveau un numar mediu de 240 de angajati, mai putin cu 35 de persoane fata de 2013.

Aqua Carpatica

Aqua Carpatica

Brandul Aqua Carpatica pe afla pe locul al optulea in topul brandurilor romanesti.

Carpathian Springs, compania care detine brandul Aqua Carpatica, a avut afaceri de 15,6 milioane de euro anul trecut si un profit net de 62.000 de euro.

Pe de alta parte, producatorul de apa minerale avea 117 angajati anul trecut.

Sursa foto: Contul de Facebook al Aqua Carpatica. Fotografie realizata de Remus Toderici

Farmec

Farmec

Brandul Farmec se afla pe locul al noualea in topul celor mai puternice branduri romanesti.

Farmec este atat numele unei game de produse, cat si numele companiei din Cluj-Napoca care are in portofoliu branduri precum Gerovital, Farmec, Aslavital, Nufar, Triumf sau AslaMed.

Farmec, cea mai mare companie romaneasca de cosmetice, a avut anul trecut o cifra de afaceri de 34,2 milioane de euro si un profit net de 1,77 milioane de euro.

Producatorul clujean avea in 2014 un numar mediu de 624 de salariati.

Petrom

Petrom

Locul al zecelea in topul celor mai puternice branduri romanesti este detinut de Petrom.

OMV Petrom a avut afaceri de 3,71 miliarde de euro si un profit net de 413,3 milioane de euro. Anul trecut gigantul energetic a trecut pe locul al doilea in topul celor mai mari companii din Romania, dupa ce ani de zile a fost liderul economiei locale.

De asemenea, anul trecut OMV Petrom inregistra un numar mediu de 17.866 de angajati.